دوشنبه 26 شهريور 1403, Monday 16 September 2024, مصادف با 12 ربیع‌الاول 1446
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 2306
منتشر شده در یکشنبه, 19 مهر 1394 09:39
تعداد دیدگاه: 0
باقربیگی:
برخی از آقایان دروغ می گویند

عضو کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزش شورای اسلامی شهر اصفهان اظهارداشت:شهرداري و شهر اصفهان متولي دارد و آماده نبودن این شهربرای برگزاری جشنواره فیلم کودک و نوجوان دروغ بوده لذا باید از سوی شهردار و رئیس شورا این موضوع پیگیری شود. مهدی باقربیگی در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار داشت: در...

 

 

 

عضو کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزش شورای اسلامی شهر اصفهان اظهارداشت:شهرداري و شهر اصفهان متولي دارد و آماده نبودن این شهربرای برگزاری جشنواره فیلم کودک و نوجوان دروغ بوده لذا باید از سوی شهردار و رئیس شورا این موضوع پیگیری شود.

مهدی باقربیگی در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار داشت: در هفته‌های نزدیک به تاریخ برگزاری جشنواره کودک و نوجوان ناگهان اعلام شد که جشنواره کودک در همدان برگزار می‌شود و بخش کودک از نوجوان جدا شده و اصفهان بخش کودک را برگزار می کند.
وی با اشاره به این که از سال 92 با جلسات مكرري كه با شهردار سابق اصفهان داشتم، موافقت شدكه تعدادي فيلم كوتاه توسط فيلمسازان جوان شهرمان ساخته شودعنوان کرد: نتيجه آن فعال شدن تعداد زيادي جوان خوش ذوق و آينده دار شده و در سال 93 بودجه و تعداد توليدات 5 برابر شد و با انتصاب آقای جمالي نژاد به عنوان شهردار اصفهان مطمئناً اين بودجه و كيفيت و ثمره توليدات جوانان شهرمان بسيار زيادتر مي شد.
عضو کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزش شورای اسلامی شهر اصفهان اضافه کرد: در جلسه اي با حضور وزير ارشاد و استاندار اصفهان و شهردار از سوي جناب وزير اينگونه بيان شد که شهرداري اصفهان به وزارت اعلام کرده كه براي جشنواره آمادگي ندارد و دليل اصلي رفتن جشنواره به همدان اين موضوع و چند دلیل دیگر است.
وی با بیان این که بدنبال پیگیری این موضوع متوجه شدیم که وزارت ارشاد اعلام کرده که شهرداری اصفهان برای میزبانی از جشنواره کودک و نوجوان عدم آمادگی خود را مطرح کرده و به همین لحاظ به همدان سپرده شد افزود: آیا شهرداری و شهر اصفهان متولی ندارد، چه کسی آماده نبودن شهرداری را اعلام کرده است، این موضوع باید از سوی شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان پیگیری شود.
این عضو شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: شخص یا اشخاص که عدم آمادگی دروغین را به وزارت ارشاد اعلام کرده‌اند را به صورت علنی به مردم شهر اصفهان معرفی کنیم زیرا گوینده و گیرنده خبر هردو مرتکب اشتباه و تخلف شده اند.
وی تاکید کرد: هرچند برگزاری جشنواره کودک و نوجوان به صورت بین المللی باعث بیشتر شناخته شدن شهر اصفهان می‌شود اما در شکل اجرا و بهانه اصلی شکل‌گیری آن یعنی فیلم برای کودک همیشه بحث داشته و دارم.
وی جشنواره کودک ونوجوان به یک خودرو تشبیه و عنوان کرد: هزینه خرید آن به عهده شهر اصفهان و به صورت دقیق شهرداری اصفهان بود اما هرساله با هزینه ای کم، مقداری سوخت آن هم، نامرغوب از تهران تزریق می شد که به واسطه آورده آنها مدیریت و شکل برگزاری از دست متولی اصلی آن که شهرداری اصفهان و مردم این شهر بود خارج شد و این بهانه خوبی بود تا تمام خوبی‌ها بنام مهمان ثبت شود و تمام کمبودها و نواقص به گردن میزبان بیفتد.
عضو کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزش شورای اسلامی شهر اصفهان در ادامه ضمن تبریک روز خانواده و بازنشستگان گفت: خانواده پایگاه اصلی رشد و تربیت افراد جامعه است که در فرهنگ دینی و ملی ما به آن تأکید فراوان شده و از اهمیتی بسیار زیاد برخوردار است.
وی با بیان این که خانواده امروز با خانواده گذشته کمی متفاوت شده و مشغله و دردسر معاش سبب شده این کانون مهم از گرمای کمتری برخوردار باشد افزود: اما از آنجا که در فرهنگ ایرانیان مسلمان، خانواده رکن اصلی جامعه بوده و هست، هنوز هم نسبت به ممالک خارجه از هر نوع جهان چه اول و چه سوم، نقش اصلی و مهم را ایفا می کند.
باقربیگی با اشاره به اینکه آنگونه که دشمنان ما دریافته اند که اگر بتوانند این پایگاه یا رکن جامعه ما را متلاشی کنند، به راحتی می توانند بر ما تسلط یابند، ادامه داد: با توجه به این موضوع تمام افراد باید در حفظ و تقویت نهاد خانواده تلاش کنند و با اتحاد و همدلی بیشتر جلوی مکر و نقشه دشمن را بگیرند.
وی با بیان اینکه مطمئن هستم که در جمع ما و در بین مدیران و مسئولان کشور، افرادی هستند که به مراتب از من بر اهمیت خانواده واقف بوده و هستند، تاکید کرد: من به عنوان یک جوان ایرانی یا به عنوان یک نماینده از سوی مردم شهرم از مسئولان تقاضا دارم با همدلی و همفکری و صرف وقت و نیرو و هزینه ای بیشتر سبب قویتر شدن این مهم در بین مردم شهر زیبای خدا، اصفهان شوند.

نوشتن دیدگاه