جمعه 27 مهر 1403, Friday 18 October 2024, مصادف با 14 ربیع‌الثانی 1446
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 26263
منتشر شده در دوشنبه, 23 مهر 1403 17:29
تعداد دیدگاه: 0

داوطلبان نمایندگی مدیران مسئول رسانه های کشور در بیستمین دوره هیأت نظارت بر مطبوعات، آمادگی خود را برای پذیرش این مسئولیت، در سامانه جامع رسانه های کشور ثبت کردند.

به‌ گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، در پی فراخوان و دعوت معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، متقاضیان نمایندگی مدیران مسئول رسانه‌ها در بیستمین دوره هیأت نظارت بر مطبوعات، طی یک هفته از تاریخ 14 تا 20 مهر ماه در سامانه جامع رسانه‌های کشور ثبت نام نمودند.
همچنین پس از این تاریخ بنا به درخواست شماری از مدیران مسئول رسانه‌ها و به منظور ایجاد امکان حضور تمامی داوطلبان، مهلت ثبت نام نامزدها تا پایان روز یکشنبه 22 مهر ماه تمدید شد.بنابر این گزارش، تا پایان مهلت اعلام شده 150 نفر از مدیران مسئول رسانه به عنوان داوطلبان نمایندگی مدیران مسئول در بیستمین دوره هیأت نظارت بر مطبوعات ثبت نام اولیه کرده‌اند که فهرست اسامی آن‌ها اینـجا قابل مشاهده است.
بر اساس ‌تبصره 4 ماده 10 قانون مطبوعات، مرجع تشخیص صلاحیت نامزدهای این ‌انتخابات، هیأت 3 نفری مرکب از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، نماینده قوه مقننه و نماینده قوه قضائیه است که فهرست نهایی داوطلبان پس از احراز صلاحیت و تایید آن هیأت، متعاقبا اعلام خواهد شد./انتهای پیام

نوشتن دیدگاه