يكشنبه 18 شهريور 1403, Sunday 8 September 2024, مصادف با 4 ربیع‌الاول 1446
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 25910
منتشر شده در جمعه, 22 تیر 1403 13:31
تعداد دیدگاه: 0

در حالی که این روزها علی بیرانوند، دروازه بان تیم ملی کشورمان از تیم پرسپولیس جدا شده و بر خلاف فصل گذشته، تیم استقلال هم تمایلی به همکاری با وی ندارد، شایعاتی از احتمال پیوستن بیرانوند به یکی از دو تیم سپاهان وتراکتورسازی در برخی از رسانه ها منتشر می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، به دنبال اخباری که از تیم سپاهان به گوش می رسد، به رغم جدایی پیام نیازمند از این تیم، سپاهانی ها به دنبال دروازه بان سابق تیم پرسپولیس نیستند و معتقدند نیما میرزازاد می تواند جایگزین مناسبی برای نیازمند باشد.
سپاهان در فصل پیش رو بازیکنانی چون رامین رضاییان، فرشاد احمد زاده، پیام نیازمند، امید نورافکن ، میلاد زکی پور را به طور قطعی در اختیار نخواهد داشت، ولی به نظر می رسد رضا اسدی، شهریار مغانلو و علی اصغر اعرابی نیز در آینده ای نزدیک از این تیم جدا شده و در تیم های دیگری به فوتبال خود ادامه دهند.
بیرانوند پیش از این نیز یکبار به پرتغال و بلژیک رفت، ولی به دلیل نیمت نشینی در آن کشورها، موقعیت تیم ملی خود را نیز از دست داده بود، او حالا دیگر حاضر نیست تجربه گذشته را تکرار کند و موقعیتش در تیم ملی را به خطر بیاندازد، ولی بدون تیم ماندن او در فصل پیش رو نیز می تواند این موقعیت را هم تحت الشعاع قرار دهد./ انتهای پیام

نوشتن دیدگاه