جمعه 30 شهريور 1403, Friday 20 September 2024, مصادف با 16 ربیع‌الاول 1446
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 1986
منتشر شده در یکشنبه, 07 تیر 1394 12:43
تعداد دیدگاه: 0
عضو هیئت رئیسه اتاق بازرگانی استان اصفهان

همراز: عضو هیئت رئیسه اتاق بازرگانی استان اصفهان گفت: جنبش گردشگری باید در اصفهان ایجاد شود و زیر‌ساخت‌های بحث گردشگری و برند شهری در اصفهان به سرانجام برسد. مسعود گل‌شیرازی شامگاه شنبه در نشست صمیمی اعضای شورای شهر با اعضای اتاق بازرگانی استان اظهار کرد: شاید در 30، 40 روز گذشته تب و تابی در بین...

 

همراز: عضو هیئت رئیسه اتاق بازرگانی استان اصفهان گفت: جنبش گردشگری باید در اصفهان ایجاد شود و زیر‌ساخت‌های بحث گردشگری و برند شهری در اصفهان به سرانجام برسد.
مسعود گل‌شیرازی شامگاه شنبه در نشست صمیمی اعضای شورای شهر با اعضای اتاق بازرگانی استان اظهار کرد: شاید در 30، 40 روز گذشته تب و تابی در بین فعالان اقتصادی در راستای تصمیم شورای شهر برای انتخاب شهردار ایجاد شده بود.

وی با اشاره به اینکه گردشگری و برند شهری در اصفهان امری مهم است، ادامه داد: انتخاب آقای جمالی‌نژاد به عنوان شهردار آرامش پس از التهاب را بر شهر حاکم کرد.

عضو هیئت رئیسه اتاق بازرگانی استان اصفهان با تاکید بر اینکه جنبش گردشگری باید در اصفهان ایجاد شود، تصریح کرد: زیر‌ساخت‌های بحث گردشگری و برند شهری در اصفهان باید به سرانجام برسد.

وی با بیان اینکه مشکل اشتغال جوانان را باید برطرف کنیم، اضافه کرد: گردشگری فضای توسعه‌ای است و توسعه بحث صنعت گردشگری به ایجاد اشتغال در اصفهان کمک می‌کند.

گل‌شیرازی با اشاره به اینکه گردشگری با پنج میلیارد تومان به سرانجام نمی‌رسد، تاکید کرد: بودجه خوب، مناسب و قابل قبولی باید به سازمان گردشگری اصفهان اختصاص داده شود.

وی با اشاره به لزوم حمایت بخش خصوصی از صنعت گردشگری افزود: امیدواریم با رسیدگی به بخش گردشگری گره کور بیکاری نیز در اصفهان به سرانجام برسد.

علیرضا نصر اصفهانی، نایب رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهر‌سازی شورای اسلامی شهر اصفهان نیز در ادامه این جلسه گفت: ما در استان و شهر اصفهان دچار یک آفت شده‌ایم و باید آفت‌زدایی کنیم.

وی اظهار کرد: ما دچار خود‌شیفتگی شده‌ایم و این آفت بزرگ باید از ما دور شود.

نایب رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهر‌سازی شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: ما باید بر اساس واقعیت به خواسته‌های مردم جامه عمل بپوشانیم و در راستای رفع نیاز‌های مردم اقدامات قانونی را انجام بدهیم.

نوشتن دیدگاه