جمعه 30 شهريور 1403, Friday 20 September 2024, مصادف با 16 ربیع‌الاول 1446
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 2024
منتشر شده در دوشنبه, 22 تیر 1394 18:52
تعداد دیدگاه: 0
به علت بدهی؛

گاز شرکت پلی‌اکریل به علت بدهی به شرکت گاز استان اصفهان امروز صبح قطع شد. ساعت 10 صبح امروز گاز شرکت پلی‌اکریل اصفهان به علت انباشت بدهی این شرکت به شرکت کاز استان اصفهان قطع شد. معاون تولید و بهره‌برداری این شرکت با تایید این خبر گفت: متاسفانه با وجود تاکیدات دولت مبنی بر اینکه هیچ نهادی حق قطع...

 

گاز شرکت پلی‌اکریل به علت بدهی به شرکت گاز استان اصفهان امروز صبح قطع شد.
 ساعت 10 صبح امروز گاز شرکت پلی‌اکریل اصفهان به علت انباشت بدهی این شرکت به شرکت کاز استان اصفهان قطع شد.

معاون تولید و بهره‌برداری این شرکت با تایید این خبر گفت: متاسفانه با وجود تاکیدات دولت مبنی بر اینکه هیچ نهادی حق قطع انرژی واحدهای تولیدی به دلیل بدهی را ندارد، این اقدام امروز صبح برای شرکت پلی‌اکریل اصفهان انجام شد.

سعادت بهرامی با اشاره به قانون هدفمند کردن یارانه‌ها توسط مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه بخشی از درآمدهای هدفمند کردن یارانه‌ها از محل افزایش قیمت حامل‌های انرژی انجام می‌شد مقرر شده بود که معادل 30 درصد منابع کسب شده در هدفمند کردن یارانه‌ها به صنایع بازگردد.

وی با بیان اینکه دولت‌مردان به‌ خوبی می‌دانند که انرژی در برخی از کارخانجات به عنوان یک عامل مهم و تعیین‌کننده در تولید و قیمت تمام شده محصول به شمار می‌آید، افزود: متاسفانه تاکنون هیچ پولی از محل هدفمند کردن یارانه‌ها به کارخانه پلی‌اکریل تخصیص نیافته است.

معاون تولید و بهره‌برداری شرکت پلی‌اکریل اصفهان گفت: در حال حاضر خط تولید این شرکت متوقف شده و 2 هزار و 200 کارگر این شرکت در سردرگمی به سر می‌برند.

وی تصریح کرد: قطع جریان گاز سبب از بین رفتن مواد اولیه موجود در خط تولید می‌شود و در صورت عدم برقراری مجدد و سریع گاز، این شرکت با خسارت سنگینی مواجه خواهد شد.

بهرامی از پیگیری و رایزنی مدیران این شرکت برای حل معضل مربوطه خبر داد و از مسئولان خواست تا این شرکت را در حل این مشکل یاری کنند.

 

منبع:فارس

نوشتن دیدگاه