جمعه 27 مهر 1403, Friday 18 October 2024, مصادف با 14 ربیع‌الثانی 1446
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 2157
منتشر شده در یکشنبه, 01 شهریور 1394 20:40
تعداد دیدگاه: 0
همزمان با هفته دولت صورت می پذیرد؛

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان ازافتتاح 70 طرح بزرگ گازرسانی با هزینه ای بیش از 895 میلیارد ریال درسطح استان اصفهان همزمان با هفته دولت خبر داد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز،به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان سعید مومنی گفت: محروميت زدايي از طريق گازرساني به روستاها یکی ازاهداف عمده...


مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان ازافتتاح 70 طرح بزرگ گازرسانی با هزینه ای بیش از 895 میلیارد ریال درسطح استان اصفهان همزمان با هفته دولت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز،به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان سعید مومنی گفت: محروميت زدايي از طريق گازرساني به روستاها یکی ازاهداف عمده شركت گاز استان اصفهان مي باشد که در این راستا در هفته دولت سالجاری، 44 روستا از توابع شهرستان هاي سمیرم،فریدونشهر و اردستان گازرسانی می شوند.
وی اظهار کرد: با بهره برداری از گازرسانی به 44روستا با هزینه ای بالغ بر 309میلیارد ریال بیش از 4هزار 480 خانوار از نعمت گاز طبيعي بهره مند مي شوند و تعداد خانوار هاي تحت پوشش گاز طبيعي در استان اصفهان به بيش از دو ميليون و 118هزار و 753خانوار خواهد رسيد.
وی با اشاره به اینکه بيش از 99.6 درصد جمعیت استان از گاز طبيعي بهره مندند خاطر نشان ساخت: در حال حاضر بیش از 1353شهر وروستا در سطح استان از نعمت گاز طبيعي برخوردار می باشند.
مديرعامل شركت گاز استان اصفهان با بيان اين كه از ابتدا تا كنون 1078 کيلومتر خط انتقال در سطح استان به بهرده برداری رسیده است، راه اندازی ایستگاه تقلیل فشار 3هزار متر مکعبی گاز آران و بیدگل و کاشان (طرح جامع کاشان) و گازرسانی به ایستگاه های تقلیل فشار لنجان، مبارکه و فلاورجان ، ایستگاه CGS کمشچه، نیروگاه مقیاس کوچک هسنیچه نجف آباد و فاز 2مسکن مهر فولاد شهر را از پروژه های آماده افتتاح در این هفته عنوان کرد.
وی در ادامه از افتتاح گازرسانی به 11 شهرک صنعتی واقع در شهرستان های اصفهان، دولت آباد، دستگرد، حبیب آباد، لنجان،چادگان، مورچه خورت، نجف آباد، خمینی شهر و لنجان همزمان با هفته دولت و گرامیداشت پنجاهمین سال تاسیس شرکت ملی گاز ایران خبر داد و گفت: گازرسانی به واحدهای صنعتی و سنگ بری های منطقه بختیار دشت اصفهان ، سالن اجلاس سران و سایت جانبازان اصفهان با هزینه ای بالغ بر 31میلیارد ریال پروژه هایی هستند که در این هفته به بهره برداری خواهند رسید.
مومنی فعالیت این شرکت در بخش مسکن مهر را نیز قابل توجه دانست و گفت: پروژه‌هاي مسكن مهر در كل استان زير پوشش گازرساني قرار گرفته و در این راستا، گازرسانی به فاز 2مسکن مهر نیز آماده افتتاح می باشد.
وی همچنین از افتتاح هفت پست امداد و 4 ساختمان اداری در سطح شهرستان های مبارکه، آران و بیدگل، گلپایگان،چادگان، کاشان و اردستان خبر داد و افزود: عملیات اجرایی این پروژه ها با هزینه ای بیش از 43میلیارد ریال انجام شده است.
مدير عامل شركت گاز استان اصفهان همچنین با اشاره به اینکه در این استان حدود دو برابر قطر کره زمین شبکه گذاری انجام شده تصریح کرد: در حال حاضر بیش از 24 هزار و 224 کیلومتر شبکه گاز و 973هزار و 199انشعاب در سطح استان اجرایی شده است.

نوشتن دیدگاه