جمعه 30 شهريور 1403, Friday 20 September 2024, مصادف با 16 ربیع‌الاول 1446
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 2553
منتشر شده در سه شنبه, 04 اسفند 1394 09:54
تعداد دیدگاه: 0
رئیس اجرای پروژه های برق و مکانیک ناحیه سبا فولاد مبارکه:

رئیس اجرای پروژه های برق و مکانیک ناحیه سبا فولاد مبارکه از تست واحد توسعه آبرسانی با پیشرفت 94 درصد خبر داد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز ، به نقل از ایمنا، احمدرضا معظم با بیان اینکه برای راه اندازی سایر واحدهای توسعه نیاز به در مدار قرار گرفتن واحد آبرسانی توسعه بود، اظهار کرد: طرح های...

رئیس اجرای پروژه های برق و مکانیک ناحیه سبا فولاد مبارکه از تست واحد توسعه آبرسانی با پیشرفت 94 درصد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، به نقل از ایمنا، احمدرضا معظم با بیان اینکه برای راه اندازی سایر واحدهای توسعه نیاز به در مدار قرار گرفتن واحد آبرسانی توسعه بود، اظهار کرد: طرح های توسعه این واحد شامل پمپ خانه، اتاق برق، ترانس ها، کولینگ تاور 3 سل فولادسازی، کولینگ تاور 2 سل ریخته گری، کولینگ تاور 2 سل، تینکر، سندفیلترها، Heat Exchanger و سایر متعلقات مربوطه است.
وی با اشاره به اهمیت راه اندازی طرح توسعه آبرسانی ناحیه سبا، گفت: به زودی بهره برداری این واحد جهت خدمات رسانی به واحدهای توسعه از جمله کوره تونلی و شاتلهای توسعه شروع خواهد شد.
وی با بیان اینکه پروژه افزایش ظرفیت تولید ناحیه سبا از 700 هزارتن به یک میلیون و 600 هزار تن در سال رسید، گفت: این پروژه شامل ایجاد یک واحد کوره قوس و کوره پاتیلی، واحد ریخته گری، کوره تونلی، شاتل و اضافه کردن قفسه 7 و دانکویلر شماره 2 و واحدهای جانبی شامل واحد آبرسانی، ATP ، SVC و همچنین بهینه سازی خط موجود بود که تاکنون پیشرفت کلی اجرای این پروژه ها به 94 درصد رسیده است.
رئیس اجرای پروژه های برق و مکانیک ناحیه سبا فولاد مبارکه بیان کرد: این پروژه با تلاش کارکنان در مرحله تست و راه اندازی قرار گرفته و تست های اولیه برقی و تست های piping این واحد نیز درحال انجام است./

نوشتن دیدگاه