جمعه 30 شهريور 1403, Friday 20 September 2024, مصادف با 16 ربیع‌الاول 1446
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 2709
منتشر شده در سه شنبه, 31 فروردين 1395 14:21
تعداد دیدگاه: 0
​مدير حمل و نقل و پشتيباني فولاد مباركه اعلام کرد:

مدير حمل و نقل و پشتيباني فولاد مباركه گفت: كاهش نرخ تمام شده خدمات حمل و نقل جاده اي 85 ميليارد ريال صرفه جويي اقتصادي براي فولاد مباركه به همراه داشت. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، آرش بنازاده با اشاره به اینکه روند كاهش قيمت محصولات فولادي در بازارهاي جهاني و به دنبال آن در كشور، شرايط...

مدير حمل و نقل و پشتيباني فولاد مباركه گفت: كاهش نرخ تمام شده خدمات حمل و نقل جاده اي 85 ميليارد ريال صرفه جويي اقتصادي براي فولاد مباركه به همراه داشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، آرش بنازاده با اشاره به اینکه روند كاهش قيمت محصولات فولادي در بازارهاي جهاني و به دنبال آن در كشور، شرايط دشواري براي صنعت فولاد ايجاد كرد، افزود: شركت فولاد مباركه در راستاي مديريت مؤثر در شرايط جديد، راهبرد كاهش هزينه را براي همه واحدها از جمله حمل و نقل و پشتيباني تعيين كرد.
بنازاده گفت: اين راهبرد در شش ماه گذشته با فعاليت كارشناسي و مستمر و با تلاش كاركنان واحد با موفقيت انجام و صرفه جويي 85 ميليارد ريالي را به همراه داشت.
وي تصريح كرد: اين واحد با بررسي كارشناسي و اجرايي قراردادهاي موجود و ايجاد بهبود در كليه بخش هاي قرارداد، در جلسات متعدد از طريق ادغام فعاليت ها و فرآيندهاي حمل و نقل جاده اي در سطح فولاد مباركه به اين موفقيت دست يافت.
مدير حمل و نقل و پشتيباني فولاد مباركه با اشاره به بازخورد و اثربخشي اجراي اين پروژه گفت: مجموعه اين اقدامات در راستاي راهبرد كاهش هزينه ها از سال 94 آغاز شد و با انعقاد و جاري سازي قراردادهاي مرتبط، آثار كاهش نرخ خدمات در سال 95 بطور عملي قابل حصول است.
بنازاده گفت: با ايجاد دانش لازم و برنامه اصلاح قراردادهاي فولاد سبا، صرفه جويي حدود 25 ميليارد ريالي نيز پيش بيني مي شود كه اين نيز يكي از دستاوردهاي ديگر اين پروژه به حساب مي آيد./

نوشتن دیدگاه