جمعه 30 شهريور 1403, Friday 20 September 2024, مصادف با 16 ربیع‌الاول 1446
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 2720
منتشر شده در دوشنبه, 06 ارديبهشت 1395 11:49
تعداد دیدگاه: 0

باجه و پیشخوان الکترونیک بانک شهر در شاهین شهر با حضور تنی چند از مسئولان بانک شهر و سرپرست منطقه 3 کشور و مسئولان این شهر افتتاح و به بهره برداری رسید. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز به نقل از روابط عمومی بانک شهر منطقه سه کشور، حجت الاسلام علی ملکیان نماینده ولی فقیه و امام جمعه شاهین شهر در...

باجه و پیشخوان الکترونیک بانک شهر در شاهین شهر با حضور تنی چند از مسئولان بانک شهر و سرپرست منطقه 3 کشور و مسئولان این شهر افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز به نقل از روابط عمومی بانک شهر منطقه سه کشور، حجت الاسلام علی ملکیان نماینده ولی فقیه و امام جمعه شاهین شهر در این مراسم ضمن تقدیر از تلاش‌ها و زحمات مسئولان بانک شهر به جهت گسترش خدمات متنوع بانکی در سطح کشور، گفت: بهترین انسان ها کسانی هستند که به مردم منفعت می رسانند زیرا خداوند سبحان در قرآن کریم خدمت‌رسانی به هم‌نوع را از بهترین صفات انسان بیان فرموده است.
وی افزود: ارائه تسهیلات به مردم و رفع مشکلات آنان مصداق بارز کمک به نیازمندان و دستگیری آنان است که مسئولان بانک شهر این کار را به نحو احسن انجام می دهند.
امام جمعه شاهین شهر افزود: بانک شهر از بانک هایی است که توانایی توسعه خدمات متنوع را در جای جای کشور دارد و در نوروز 95 بیشترین میزان رضایتمندی مشتریان و ارباب رجوع را میان بانک‌های خصوصی داشته است.
حسن خدابنده شهرکی مدیریت سرپرستی منطقه سه کشور نیز در این مراسم اظهار با تقدیر از مسئولان شاهین شهر و دست اندرکاران شهرداری و شورای اسلامی آن، اظهار داشت: توسعه شعب خدمات بانک شهر و پیشخوان های الکترونیک که به صورت 24 ساعته خدمتگزار شهروندان است به منظور ارائه خدمات متنوع بانکی به اقشار مختلف جامعه و صرفه جویی در وقت و هزینه ملت شریف ایران از اهداف مهم بانک شهر است.
خدابنده افزود: توسعه بسترهای خدمات متنوع بانکی به ویژه خدمات بانکداری الکترونیک در مناطق پرجمعیت و کم برخوردار و نقاط کوربانکی از برنامه های مهم این بانک است که روز به روز آن را توسعه می دهد.
سرپرست بانک شهر منطقه سه کشور با بیان خدمات پولی و مالی الکترونیکی قابل ارائه در پیشخوان های شهر نت، گفت: خدمات پیشخوان شهرنت در قالب دستگاه‌هایی چون "ای تی ام"، سرویس صدورآنی کارت های هدیه با قابلیت انتخاب 300 نوع طرح پیشنهادی مناسبتی تا سقف 500 هزار تومان بر اساس جملات دلخواه قابل چاپ بر روی کارت، سیستم پیشرفته هوشمند خود دریافت و خود پرداخت انحصاری بانک شهر با قابلیت دریافت اسکناس های گوناگون تا سقف 200 برگ است.
حسن خدابنده اضافه کرد: دستگاه هوشمند "وی تی ام" نیز طی ماه‌های آینده در پیشخوان شهر نت شاهین شهر نصب خواهد شد به گونه‌ای که این امکان را برای شهروندان فراهم خواهد کرد تا ضمن ثبت اطلاعات خود در سامانه، بدون نیاز به مراجعه حضوری به بانک، به آسانی با مرکز ارتباط مستقیم برقرار نمایند و از تمامی خدمات سیستم شتاب استفاده کنند.
امیری شهردار شاهین شهر نیز در این مراسم با تقدیر از اعتماد بانک شهر، گفت: شعبه و پیشخوان بانک شهر در شاهین شهر با توجه به اهمیت ویژگی های خاصی که در این بانک وجود دارد ایجاد شده زیرا بانک شهر در بین بانک های خصوصی کشور یک برند ملی و شاخص است و ما با آغوش گرم از پیشخوان ها و باجه های این بانک به شاهین شهر استقیال می کنیم.
وی افزود: راه اندازی شعبه و پیشخوان های الکترونیک بانکی علاوه بر صرفه جویی در وقت و هزینه های شهروندان، مورد استقبال آنان نیز قرار گرفته و از مسئولان بانک شهر خواهشمندیم در پیشرو فعالیت عمرانی و تسهیلات در اجرای پروژه ها و حتی تسهیلات برای شهروندان، ما را یاری کنند.
گفتنی است؛ باجه و پیشخوان الکترونیک بانک شهر در شاهین شهر با حضور تنی چند از مسئولان بانک شهر و سرپرست منطقه 3 کشور، امام جمعه، فرماندار، شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر، مسئولان شعب بانکی، رؤسای بانک ها و برخی ادارات این شهر و ... افتتاح و به بهره برداری رسید./

نوشتن دیدگاه