جمعه 30 شهريور 1403, Friday 20 September 2024, مصادف با 16 ربیع‌الاول 1446
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 2818
منتشر شده در سه شنبه, 28 ارديبهشت 1395 11:03
تعداد دیدگاه: 0
مدیر بازرگانی یک شرکت انگلیسی:

مدیر بازرگانی و فروش شرکت' CRU' انگلیس در بازدید از نواحی مختلف فولاد مبارکه اصفهان، این مجتمع را شرکتی با فناوری مطلوب و به روز دنیا توصیف کرد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز به نقل از روابط عمومی فولاد مبارکه، نیکلاس جیمز کولیر با ابراز خرسندی از هماهنگی برای بازدید از نواحی تولیدی این شرکت،...

مدیر بازرگانی و فروش شرکت' CRU' انگلیس در بازدید از نواحی مختلف فولاد مبارکه اصفهان، این مجتمع را شرکتی با فناوری مطلوب و به روز دنیا توصیف کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز به نقل از روابط عمومی فولاد مبارکه، نیکلاس جیمز کولیر با ابراز خرسندی از هماهنگی برای بازدید از نواحی تولیدی این شرکت، گفت: با مطالعات انجام شده در شرکتCRU پیش بینی می شود اوضاع فولاد در آینده رو به رشد باشد.
وی افزود: تولید فولاد چین نیز با کنترل و منطق مطلوبی ادامه خواهد یافت.
وی گفت: با ایجاد تناسب بین قیمت سنگ آهن و قراضه، قیمت ها در آینده واقعی تر می شود و این نوید را می دهد که با تغییرات پیش بینی شده در بازار تولید و مصرف فولاد جهان، وضعیت شرکت های فولادی در خاورمیانه و ایران نیز بهبود و ثبات یابد.
مدیر بازرگانی و فروش شرکت CRU انگلیس گفت: پیش بینی می شود به دلیل تغییرات در حوزه قیمت سنگ آهن و قراضه، در آینده تولید فولاد کشور چین در مسیر تغییر فناوری از کوره بلند به کوره قوس قرار بگیرد.
با توجه به جایگاه شرکت CRU انگلستان در زمینه مشاوره و تحلیل بازار فولاد با هماهنگی واحد مهندسی صنایع، مدیر بازرگانی و فروش این شرکت با حضور در شرکت فولاد مبارکه در نشست با معاونان و مدیران این مجتمع به تحلیل بازارهای فولادی پرداخت.
بررسی وضعیت فعلی صنعت فولاد چین و اهمیت توجه به آن، بررسی و پیش بینی وضعیت آینده و صادرات فولاد چین، مقایسه هزینه تولید فولاد در چین و سایر کشورهای رقیب، مقایسه تولید فولاد به روش کوره بلند و روش قوس الکتریکی، وضعیت تولید و قیمت کلاف گرم در دنیا، توسعه فولاد در خاورمیانه، بررسی وضعیت فعلی و پیش بینی رفتار بازار سنگ آهن و همچنین ارائه آمار و ارقام در باره بهینه کاوی در بهره وری نیروی انسانی، هزینه ها و تعمیرات در شرکت های مختلف از دیگر مواردی بود که توسط مدیر بازرگانی و فروش شرکت CRU انگلیس مورد بررسی قرار گرفت.
در نشست اختصاصی مدیر بازرگانی و فروش شرکت CRU با نمایندگان واحدهای مهندسی صنایع، برنامه ریزی خرید، تحقیقات بازار، برنامه ریزی جامع و سرمایه گذاری، تحقیق و توسعه و مهندسی کارخانه علاوه بر بررسی خدمات قابل ارائه توسط شرکت CRU و بیان انتظارات هر واحد از گزارش های این شرکت مقرر شد نمونه گزارش های قابل ارائه و تهیه شده توسط CRU در اختیار واحدهای مربوطه قرار گیرد.
شرکت CRU یک شرکت مشاوره ای خصوصی است که بر روی فلزات، معادن و مواد شیمیایی تمرکز دارد./

نوشتن دیدگاه