شنبه 31 شهريور 1403, Saturday 21 September 2024, مصادف با 17 ربیع‌الاول 1446
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 3408
منتشر شده در شنبه, 13 شهریور 1395 18:09
تعداد دیدگاه: 0
عضو نظارت سازمان نظام مهندسی استان اصفهان:

عضو شورای نظارت بر نظام مهندسی استان اصفهان استفاده از کالای با کیفیت ایرانی را باعث افتخار دانست و گفت: باید این موضوع در بین آحاد مردم نهادینه شود.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، علی اکبر میرقادری صبح امروز در مراسم بهره برداری از فروشگاه ارایه خدمات ساختمانی "کوبه" گفت: در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل باید کاری کنیم که شهروندان به کالای ایرانی اعتماد و افتخار کنند و لازمه این کار نیز ارایه کالای با کیفیت است.
وی اظهار کرد: در مجموعه های بزرگ ارایه کالا، اجناس و خدمات به صورت متمرکز ارایه می شود و همه فرایند بازدید، انتخاب و عقد قرارداد، مالی و بارگیری به صورت یکجا انجام می گیرد و همین امر به موضوع صرفه جویی وقت و انرژی و هزینه کمک زیادی می کند.
میرقادری تصریح کرد: در این مجموعه ها رقابت افزایش می یابد و همین مسئله سیاست فروش را بیشتر می کند که این موضوع باعث کاهش قیمت و سود بیشتر می شود و تولید و مصرف را رونق می بخشد.
عضو نظارت سازمان نظام مهندسی استان اصفهان ادامه داد: خدمات پس از فروش در چنین فروشگاه هایی یک رکن اصلی تلقی می شود و تولید کننده مجبور می شود برای رضایت بیشتر مصرف کننده در ارایه کیفیت و تعیین قیمت دقت بیشتری داشته باشد.
بنا بر این گزارش، در فروشگاه خدمات ساختمانی "کوبه" تمامی اجناس دارای گارانتی 10 ساله است.

نوشتن دیدگاه