چهارشنبه 2 آبان 1403, Wednesday 23 October 2024, مصادف با 19 ربیع‌الثانی 1446
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 26297
منتشر شده در یکشنبه, 29 مهر 1403 21:08
تعداد دیدگاه: 0
اعتراض یک عضو شورای شهر اصفهان به موازی کاری در شهر؛

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان در نطق اعتراضی خود نسبت به راه اندازی میز فرهنگ در شهرداری اصفهان از شهردار اصفهان توضیح خواست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، حجت الاسام و المسلمین منوچهر مهروی پور در نطق خود در صحن علنی شورای شهر اصفهان گفت: شهردار اصفهان درباره دلایل راه‌اندازی میز فرهنگ، هزینه‌کرد، ساختار در شهرداری و تفاوت آن با کمیسیون‌های شورا توضیح دهد.
وی اظهار کرد: شهردار اصفهان ابتدای حضور خود در شهرداری، موضوع راه‌اندازی میزها را در قالب‌های فرهنگ و هوشمندسازی مطرح کرد، اما خوب است که پس از سه سال چند موضوع را گزارش دهد، نخست اینکه اگر جایگاهی در قالب این میزها در شهرداری و ساختار چه به نوع و چه به انشا ایجاد شده است، گزارش دهد، همچنین اگر افرادی در قالب میز مشغول به خدمت شدند، گزارش کند یا چنانچه هزینه‌ای در راستای میز رقم خورده است را بیان کند.
مهروی‌پور افزود: شهردار در یکی از مصاحبه‌های خود اشاره کرد که قرار است ایده‌پردازی و سیاست‌گذاری در میزها رقم بخورد، مراجعه‌ای به آئین‌نامه کمیسیون‌ها داشتم؛ مثال آن این ماده است که هر یک از کمیسیون‌ها مکلف هستند نسبت به موضوعات محول شده از طرف شورا یا رئیس شورا اظهار نظر کنند.
وی ادامه داد: به نظر می‌آید سیاست گذاری یا قانون‌گذاری یا ایده‌پردازی کار مجموعه کمیسیون‌ها باشد و شهردار اصفهان نسبت به فرق میز فرهنگ، هوشمندسازی و سایر کمیسیون‌ها با کمیسیون‌های هم تراز اظهار نظر داشته باشد.

تنها عضو روحانی شورای شهر اصفهان همچنین ضمن گرامیداشت یاد شهید "یحیی السینوار" اظهار کرد: به تعبیر رهبر معظم انقلاب «حماس زنده است و زنده خواهد ماند»؛ شهید یحیی السینوار در دوگانه تسلیم و ننگ و مقاومت و مرگ شرافتمندانه به حضرت اباعبدالله الحسین (ع) تاسی کرد و البته این نکته را نیز در نامه‌ای مکتوب کرده که باید در مسیری که آغاز کردیم پیش برویم یا بگذاریم کربلایی جدید رخ دهد.
وی ادامه داد: توصیفاتی که گفته شد و تصاویری که از لحظه شهادت این مجاهد زبده دیدیم به نوعی تداعی کننده فداکاری‌های دشت کربلا بود.
مهروی پور همچنین ضمن قدردانی از خدمات استاندار سابق برای مهدی جمالی‌نژاد به‌عنوان استاندار جدید اصفهان آرزوی موفقیت کرد./انتهای پیام

نوشتن دیدگاه