شنبه 31 شهريور 1403, Saturday 21 September 2024, مصادف با 17 ربیع‌الاول 1446
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 3319
منتشر شده در یکشنبه, 31 مرداد 1395 10:21
تعداد دیدگاه: 0

تحلیل نقشه های هواشناسی، بیانگر نفوذ گسترش دامنه پرفشار از سمت شمال کشور بر روی استان می باشد و شاخص آلودگی هوای اصفهان در شرایط سالم قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز به نقل از ایمنا، اداره کل هواشناسی اصفهان تحلیل نقشه های هواشناسی بیانگر گسترش دامنه پرفشار از سمت شمال کشور بر روی استان می باشد. بر این اساس وضعیت جوی 2 روز آینده در بیشتر مناطق استان به صورت صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد پیش بینی می شود. از بعد از ظهر در نیمه شمالی استان گاهی وزش باد نسبتا شدید و در مناطق غربی گاهی قسمتی ابری پیش بینی می شود. شاخص آلودگی هوای اصفهان در ایستگاه بزرگمهر با 55(AQI) در شرایط سالم قرار دارد.
وضعیت جوی استان در روز یکشنبه 31 مرداد، به این شرح که در شهرهای اصفهان، خمینی شهر، فلاورجان، نجف آباد، تیران، دهق و علویجه، کاشان، آران وبیدگل و سمیرم صاف، در بعد از ظهر قسمتی ابری و وزش باد پیش بینی شده است.همچنین شهرهای اردستان و نطنز صاف، در بعد از ظهر قسمتی ابری و وزش باد نسبتا شدید است.
شهروندان در شهرهای داران، فریدونشهر، چادگان، خوانسار، میمه، گلپایگان، بوئین میاندشت هوایی قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش بادنسبتا شدید را می گذرانند. شهرهای مبارکه، شهرضا، دهاقان، زرین شهر نیز شرایط جوی قسمتی ابری، نائین، ورزنه، شرق اصفهان، خوربیابانک و چوپانان صاف، در بعد از ظهر قسمتی ابری و وزش باد،پیش بینی شد./

نوشتن دیدگاه