جمعه 30 شهريور 1403, Friday 20 September 2024, مصادف با 16 ربیع‌الاول 1446
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 3001
منتشر شده در پنج شنبه, 03 تیر 1395 12:25
تعداد دیدگاه: 0

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان، سالروز شهادت شهید مظلوم آیت الله بهشتی و 72 تن از یاران باوفای ایشان همچنین هفته قوه قضائیه را گرامی داشت.

 شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان روز پنجشنبه با صدور اطلاعیه ای از عموم مردم دعوت کرد تا با شرکت در مراسم و برنامه های معنوی که به همین مناسب برگزار می شود ضمن تجدید میثاق با آرمان های شهدای هفتم تیر برای تداوم راه آنها و حفظ وحدت، انسجام و آگاهی در مقابل توطئه های طراحی شده از سوی دشمنان اسلام تاکید کنند.
در این اطلاعیه آمده است: ایام شب های قدر امسال و سالروز شهادت اول مظلوم عالم حضرت علی (ع) که با سی و پنجمین سالگرد فاجعه دردناک هفتم تیر تقارن یافته، یادآور حادثه غم انگیز عاشورای حسینی است که در اذهان عموم ملت ایران زنده می شود.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به پاس قدردانی و تجلیل و تکریم از مقام شامخ شهدای هفتم تیر، امسال مراسم بزرگداشتی همزمان با سالروز شهادت حضرت علی (ع) در سراسر استان و در شهر اصفهان برگزار می کند.
به این منظور مراسم گرامیداشتی در ساعت 7:30 ششم تیر در گلستان شهدا و سپس در ساعت 22 همان روز در هفت مسجد شاخص استان از جمله مسجد الغفور، مسجد المهدی (عج)، مسجد امام، مسجد حکیم، مسجد رضوی، گلستان شهدا و حرم زینبیه (س) برگزار می شود.
همچنین مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر با سخنرانی 'مرتضی نبوی' عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام روز هفتم تیر در ساعت 21:30 در حسینیه بنی فاطمه برگزار می شود.
تروریست های سازمان مجاهدین خلق ایران( منافقان) که همچنان مورد حمایت برخی قدرتهای غربی قرار دارند، در سال 1360 با انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی 72 تن از مسوولان نظام اسلامی از جمله شهید آیت الله دکتر بهشتی را به شهادت رساندند.

نوشتن دیدگاه