جمعه 30 شهريور 1403, Friday 20 September 2024, مصادف با 16 ربیع‌الاول 1446
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 3007
منتشر شده در شنبه, 05 تیر 1395 10:37
تعداد دیدگاه: 0
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی:

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر پرداختیها و دریافتیها مدیران دولتی غیرقانونی بوده باید طبق قانون با آنها برخورد شود حمیدرضا فولادگراظهار کرد: در حال حاضر اگر همین قوانین فعلی اجرا شود دولت می تواند جلوی این پرداختهای نامتعارف را بگیرد. وی اظهار کرد: اینکه سخنگوی دولت می گوید برخی...

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر پرداختیها و دریافتیها مدیران دولتی غیرقانونی بوده باید طبق قانون با آنها برخورد شود
حمیدرضا فولادگراظهار کرد: در حال حاضر اگر همین قوانین فعلی اجرا شود دولت می تواند جلوی این پرداختهای نامتعارف را بگیرد.
وی اظهار کرد: اینکه سخنگوی دولت می گوید برخی از این پرداختیها با مجوز قانونی بوده است باید بگوییم که این پرداختیها نیز طبق قانون حد و حدود دارد و در واقع بسیاری از این مجوزهای قانونی در لوایح دولت بوده است که البته همینها نیز باید حد و حدودشان مشخص می شد.
فولادگر گفت: این حقوقها و این پرداختیها هیچ کدام با قوانین موجود قابل تطبیق نیست و حتی برای پرداختی بخشهای خصوصی نیز مبنا وجود دارد و قانون تجارت برای آنها حاکم است.
وی تاکید کرد: ما باید بر همین قوانین موجود نظارتمان را انجام دهیم یعنی دولت بررسی ها را انجام دهد و مجلس نیز با راهکارهای نظارتی اش بر این موضوع نظارت لازم را انجام دهد.
وی گفت: با این حال اگر خلاء‌قانونی برای این پرداختیها وجود داشته باشد یعنی مشخص شود که برخی از این حقوقهای بی رویه به دلیل خلاء قانونی است باز مجلس آمادگی دارد که قانونی را اصلاح کند.
این نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: دولت ملزم شده است که این موضوع را بررسی کند و معاون اول رئیس جمهور نیز قول داده است که این موضوع را مورد پیگیری قرار دهد و مجلس نیز دیوان محاسبات را موظف کرده است که این موضوع را مورد بررسی قرار دهد و گزارشی به مجلس ارایه دهد.
وی خاطرنشان کرد: اگر این پرداختیها و دریافتیها غیرقانونی بوده است باید طبق قانون با متخلفین برخورد شود./

نوشتن دیدگاه