شنبه 31 شهريور 1403, Saturday 21 September 2024, مصادف با 17 ربیع‌الاول 1446
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 6014
منتشر شده در شنبه, 07 ارديبهشت 1398 17:36
تعداد دیدگاه: 0
تجلیل-از-فریدون-صدیقی-در-نخستین-جشنواره-رسانه‌های-کردی

نخستین جشنواره رسانه‌های کردی از فریدون صدیقی، روزنامه‌نگار سنندجی تجلیل می‌کند.

پفریدون صدیقی روزنامه‌نگار سنندجی مقیم تهران در نخستین جشنواره رسانه‌های کردی در زادگاهش تجلیل می‌شود. این جشنواره روزهای ۸ و ۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ توسط خانه مطبوعات استان کردستان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان با حمایت معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری استانداری کردستان در دو بخش زبان کُردی و فارسی به میزبانی شهر سنندج برگزار می‌شود.

تحکیم پایه‌های وحدت و همدلی با استفاده از فضای رسانه‌ای و تقویت مشترکات در مناطق کُردنشین به موازات تقویت وحدت اسلامی و ملی، شناسایی ظرفیت‌های نهفته استان‌های کُردنشین کشور و تلاش در راستای معرفی هر چه بهتر آنها، تلاش برای ارتقای ظرفیت‌های رسانه‌های مکتوب و خبرگزاری‌ها با هدف خدمت به فرهنگ و هنر بومی محلی در مناطق کُردنشین در راستای تقویت فرهنگ اسلامی و ایرانی، پاسداشت زبان و ادبیات کُردی در راستای عمل به فرامین رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) و کمک به توسعه فضای رسانه‌ای به ویژه روزنامه‌نگاری کُردی با هدف توسعه پایدار در استان‌های کُردنشین از اهداف این جشنواره‌اند.

نخستین جشنواره رسانه‌های کردی در محورهای وحدت، همگرایی و انسجام ملی، هویت، فرهنگ و ادبیات کُردی، فرصت‌ها و تهدیدهای پایگاه‌های خبری و فضای مجازی، کردستان، توسعه و اقتصاد پایدار، محیط زیست و سلامت، ورزش و تندرستی و آسیب‌های اجتماعی برگزار می‌شود.

نوشتن دیدگاه