يكشنبه 18 شهريور 1403, Sunday 8 September 2024, مصادف با 4 ربیع‌الاول 1446
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 2056
منتشر شده در سه شنبه, 30 تیر 1394 14:27
تعداد دیدگاه: 0
معاون صدراعظم مرکل در نصف جهان؛
آلمانی ها مشتاقند زیمنس را در اصفهان فعال کنند

معاون صدر اعظم و وزير اقتصاد و انرژي آلمان و هيات همراه متشكل از 50 نفر از فعالان اقتصادي اين كشور در فرودگاه شهيد بهشتي با استقبال رسمي دكتررسول زرگرپور وارد اصفهان شدند. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز ،بامداد روز سه شنبه زیگمار گابریل ، قائم مقام صدراعظم و وزیر اقتصاد و انرژی كشور آلمان به...


معاون صدر اعظم و وزير اقتصاد و انرژي آلمان و هيات همراه متشكل از 50 نفر از فعالان اقتصادي اين كشور در فرودگاه شهيد بهشتي با استقبال رسمي دكتررسول زرگرپور وارد اصفهان شدند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز،بامداد روز سه شنبه زیگمار گابریل ، قائم مقام صدراعظم و وزیر اقتصاد و انرژی كشور آلمان به همراه هيات 50 نفره متشکل از مسئولان، کارشناسان و مدیران صنایع و دست اندرکاران امور اقتصادی و تجاری کشور آلمان است وارد اصفهان شدند.
استاندار اصفهان حاشیه سفر اعضای این هیئت به اصفهان گفت: هدف از سفر یک روزه اين هيات اقتصادي بازديد از جاذبه های تاریخی و گردشگری، آشنایی هیات آلمانی با توانمندی های و ظرفیت های اقتصادی اصفهان و بررسی زمینه های همکاری متقابل وسرمایه گذاری مشترک است.
استاندار اصفهان به برگزاری نشست مشترک با اين هيات اشاره كرد و تصريح نمود: بررسی زمینه های همکاری بین اصفهان و کشور آلمان در شرایط پسا تحريم از دیگر برنامه های این هیات مي باشد.
گفتنی است هیئت آلمانی پیش از سفر به اصفهان ابراز تمایل نموده که نمایندگی کارخانه زیمنس آلمان را در استان اصفهان دایر نمایند.
بنا بر این گزارش فعالیت شرکت زیمنس به چهار بخش اصلی انرژی، صنعتی، پزشکی و زیرساخت‌های شهری تقسیم می‌شود.
هم‌اکنون شمار کارکنان زیمنس بالغ بر ۳۶۰ هزار نفر می‌باشد، که در ۱۹۰ کشور جهان اشتغال دارند. دفتر مرکزی این شرکت در شهر مونیخ، آلمان قرار دارد.
این هیئت آلمانی پیش از ظهر امروز از از باغ‌موزه چهل ستون ، تالار اشرف و نیز میدان امام(ره) بازدید کردند.
شايان ذكر است پروفسور مجيد سميعي ،فوق تخصص و جراح بين المللي مغز و اعصاب نیز هئيت مذكور را در اين سفر همراهي مي كند.

نوشتن دیدگاه