جمعه 27 مهر 1403, Friday 18 October 2024, مصادف با 14 ربیع‌الثانی 1446
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 2132
منتشر شده در دوشنبه, 19 مرداد 1394 03:17
تعداد دیدگاه: 0
مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان:

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان توسعه فرهنگ قرآنی در ادارات را زمینه ای برای بالارفتن راندمان کاری برشمرد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز ، سعید مومنی صبح روز یکشنبه در مراسم افتتاحیه هشتمین دوره مسابقات ویژه کارکنان و همسران آن ها گفت: تمام تلاش مدیران شرکت گاز این است که محیط کار این مجموعه را...


مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان توسعه فرهنگ قرآنی در ادارات را زمینه ای برای بالارفتن راندمان کاری برشمرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، سعید مومنی صبح روز یکشنبه در مراسم افتتاحیه هشتمین دوره مسابقات ویژه کارکنان و همسران آن ها گفت: تمام تلاش مدیران شرکت گاز این است که محیط کار این مجموعه را به روح متعالی قرآن متبرک کنند و برپایی این مسابقات نیز در همین راستا می باشد.
وی اظهار کرد: می توانیم بخش زیادی از مشکلاتی را که در شرایط کنونی با آن دست و پنجه نرم می کنیم، با الگو گرفتن از قرآن کریم رفع نماییم.
مومنی تصریح کرد: نقش قرآن در زندگی ما نقش هدایت کننده دارد و باید از این هدایت بیشترین استفاده را ببریم.
وی بیان کرد: تدبر و تعقل در آیه های قرآن توصیه شده و باید قرآن را با عمق جان درک نمود و البته برای قرائت آن نیز توصیه هایی شده که باید رعایت گردد.
مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان خاطرنشان ساخت: استان اصفهان به عنوان یکی از قديمي ترين استان های کشور در امر گازرسانی با مساحت 107 هزار کیلومتر مربع، جمعیتی بالغ بر 4 میلیون و 800 هزار نفر را در خود جای داده که سهم عملیات گازرسانی اصفهان از کل کشور متناسب با جغرافیای استان 8 درصد انشعاب، 8/8 درصد مشترکین،8 درصد شبکه گذاری و 10 درصد فروش گاز در این استان اتفاق می افتد.
وی همچنین افزود: حدود 46درصدازگاز استان در بخش صنعت،15 درصد در بخش نیروگاهی،6درصد در بخش پالایشگاه،3درصد در بخش حمل و نقل ،4درد در بخش تجاری و 26درصد نیز در بخش خانگی مورد استفاده قرارمی گیرد.
مومنی بااشاره بر این که بیش از 99 و نیم درصد خانوارهای استان تحت پوشش شبکه گذاری گاز هستند ، ادامه داد:استان اصفهان دارای 1350 روستا بوده که 1328 روستای آن از نعمت گاز برخوردار هستند.
مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان اضافه کرد:متاسفانه آمار میانگین مصرف روزانه گازتوسط هر خانواده در استان اصفهان نزدیک به 6مترمکعب می باشدکه این میزان رقمی بیشتر از دوبرابر حدمصرف جهانی است.
بنا بر این گزارش ، هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه کارکنان و همسران آن ها در حالی از روز یکشنبه آغاز به کار کرد که قرار است حدود 500 شرکت کننده زن و مرد در سیزده رشته در دو بخش خواهران و برادران با یکدیگر به رقابت بپردازند.
این افراد از 39 شرکت گاز، 5 شرکت ستادی، 10 منطقه عملیاتی و 7 پالایشگاه در این مسابقات حضور یافته اند.
همچنین به نفرات اول تا سوم هر رشته به عنوان برگزیدگان ، جوایزی اهدا می گردد.

نوشتن دیدگاه