پنجشنبه 29 شهريور 1403, Thursday 19 September 2024, مصادف با 15 ربیع‌الاول 1446
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 2407
منتشر شده در یکشنبه, 24 آبان 1394 23:02
تعداد دیدگاه: 0

کارشناس خرید قطعات یدکی فولاد مبارکه گفت: الکتروموتور 800 کیلو واتی کوره های پیش گرم واحد 51 نوردگرم با دو میلیارد ریال صرفه جویی اقتصادی بومی سازی شد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز به نقل از روابط عمومی فولاد مبارکه، غلامعباس کریمی با اشاره به اهمیت کسب دانش فنی ساخت این نوع تجهیز حساس، گفت:...

 

کارشناس خرید قطعات یدکی فولاد مبارکه گفت: الکتروموتور 800 کیلو واتی کوره های پیش گرم واحد 51 نوردگرم با دو میلیارد ریال صرفه جویی اقتصادی بومی سازی شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز به نقل از روابط عمومی فولاد مبارکه، غلامعباس کریمی با اشاره به اهمیت کسب دانش فنی ساخت این نوع تجهیز حساس، گفت: در راستای حمایت از تولید ملی و اجرای دستورالعمل های اقتصاد مقاومتی از سازندگان داخلی به منظور همکاری و مشارکت در بومی سازی این الکتروموتور استعلام به عمل آمد و به دنبال اعلام آمادگی یک شرکت داخلی ساخت این تجهیز به این شرکت واگذار شد.
همچنین ایوب زاده کارشناس تعمیرات کوره های پیش گرم در این مورد، گفت: این الکترو موتور با حضور نمایندگان شرکت های داخلی مجری طرح در محل خود نصب و با موفقیت راه اندازی و مورد بهره برداری قرار گرفت.
ابراهیم میرزائیان تکنسین قطعات یدکی واحد51 نیز با اشاره به عملکرد این الکترو موتور، اظهار داشت: این تجهیز مربوط به سیستم هوایی احتراق کوره های پیشگرم 3 و 4 است و به منظور تأمین هوای مورد نیاز جهت ترکیب با گاز طبیعی و احتراق در کوره ها از ونتیلاتورهای هوای فشرده استفاده شده که قوای محرکه هرکدام از این موتورها با توانkw 800 و تحت ولتاژ kw 6.6 تأمین می شود.
وی خاطرنشان کرد: این تجهیز از نظر بهره برداری از شرایط برابری با موتورهای مشابه خارجی قرار دارد و حتی به نوعی شرایط بهتری را برای خط تولید فراهم کرده است.
تکنسین قطعات یدکی واحد51 با اشاره به اینکه برای نصب این الکتروموتور در مجموع 240 نفرساعت نیرو صرف شد، گفت: تعویض این تجهیز در توقف برنامه ریزی شده 12ساعته خط تولید انجام شد.

نوشتن دیدگاه