جمعه 30 شهريور 1403, Friday 20 September 2024, مصادف با 16 ربیع‌الاول 1446
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 2628
منتشر شده در جمعه, 06 فروردين 1395 16:57
تعداد دیدگاه: 0
​رئیس بانک شهر منطقه 3 کشور اعلام کرد:

رئیس بانک شهر منطقه 3 کشور گفت: با وجودی که بیشتر دستگاه های خودپرداز سایر بانک ها در ایام نوروز و روزهای تعطیل به دلیل مراجعات بالا، فاقد پول هستند اما به دلیل پشتیبانی های لازم برای دستگاه های بانک شهر، از همان روز نخست تعطیلات، به صورت 24 ساعته به همشهریان و مسافران نوروزی خدمات رسانی شده است....

رئیس بانک شهر منطقه 3 کشور گفت: با وجودی که بیشتر دستگاه های خودپرداز سایر بانک ها در ایام نوروز و روزهای تعطیل به دلیل مراجعات بالا، فاقد پول هستند اما به دلیل پشتیبانی های لازم برای دستگاه های بانک شهر، از همان روز نخست تعطیلات، به صورت 24 ساعته به همشهریان و مسافران نوروزی خدمات رسانی شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، حسن خدابنده شهرکی با اعلام این خبر، اظهار کرد: خدمت دیگری که از بانک شهر ارائه می شود، شهر نت ها هستند که به صورت 24 ساعته در کلیه ایام سال حتی روزهای تعطیل فعال هستند.
وی افزود: در شهر نت ها دستگاهای الکترونیک شامل خود پرداز، خود بانک، خود دریافت و وب کیوسک وجود دارند که با این دستگاه ها خدماتی از جمله دریافت، واریز و انتقال وجه، افتتاح حساب و صدور آنی کارت هدیه با طرح و متن دلخواه برای تمام سلیقه ها ارائه می شود.
رئیس بانک شهر منطقه 3 کشور که شامل استان های اصفهان، یزد و چهارمحال بختیاری گفت: در شهرنت ها برای خدمات رسانی بهتر یک کارمند بانک به صورت شبانه روزی در تمام ایام تعطیل و غیر تعطیل برای راهنمایی به مشتریان حضور دارد.
وی بیان کرد: مشتریان بانک شهر می توانند برای هر گونه خدمات، راهنمایی و سوال، انتقادات و پیشنهادات با سامانه 0218655 تماس بگیرند.
خدابنده، با توجه به خدمات رسانی 24 ساعته بانک شهر در ایام نوروز از زحمات کلیه کارمندان این بانک تشکر کرد.

نوشتن دیدگاه