جمعه 30 شهريور 1403, Friday 20 September 2024, مصادف با 16 ربیع‌الاول 1446
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 2776
منتشر شده در دوشنبه, 20 ارديبهشت 1395 13:27
تعداد دیدگاه: 0

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان از شروع عملیات ساخت بازار بزرگ گل و گیاه اصفهان که مشابه دیگری در سطح کشور ندارد خبر داد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز و به نقل از فارس، اصغر کشاورز در خصوص آخرین وضعیت بازار بزرگ گل و گیاه اصفهان اظهار داشت: زمین این بازار در منطقه...

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان از شروع عملیات ساخت بازار بزرگ گل و گیاه اصفهان که مشابه دیگری در سطح کشور ندارد خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز  و به نقل از فارس، اصغر کشاورز در خصوص آخرین وضعیت بازار بزرگ گل و گیاه اصفهان اظهار داشت: زمین این بازار در منطقه ارغوانیه مشکل کاربری داشته اما با هماهنگی‌های انجام شده، تعیین تکلیف زمین در مرحله نهایی است.

وی افزود: یکی از دلایل طولانی شدن روند پیشرفت این پروژه خاص بودن بازار گل و گیاه است؛ چنین بازاری مانند یک مجتمع مسکونی یا تجاری معمولی نیست و پیچیدگی‌هایی مانند تأسیسات، گرمایش و سرمایش منحصر به فردی دارد و مشاور طرح‌های این چنینی نیز در کشور بسیار کم هستند.

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان ادامه داد: با این وجود مشاور پروژه تعیین و تصمیم بر آن شد که پس از بازدید از بازارهای گل و گیاه در کشورهای مختلف طرح بازار گل و گیاه اصفهان نهایی شود.

وی تأکید کرد: به جهت بزرگی پروژه که می‌توان گفت در کشور مشابه ندارد تأمل و دقت بیشتری انجام می‌دهیم و به همین دلیل علی‌رغم اینکه تمایل داشتیم از ابتدای سال عملیات پروژه آغاز شود، این اتفاق از تیرماه انجام می‌گیرد.

فروشگاه مجازی کوثر، انقلابی در خرید کالا

کشاورز تأسیس بازار مجازی که از دوماه آینده وارد فاز عملیاتی می‌شود را انقلابی در خرید کالا دانست و اضافه کرد: با پیاده‌سازی این طرح شهروندان می‌توانند با ورود به اپلیکیشن بازارهای کوثر کالای مورد نظر خود را خرید کنند، وجه آن را اینترنتی پرداخت کنند و درب خانواده تحویل بگیرند بازار مجازی، تحولی در حمل و نقل، کاهش آلودگی و صرفه‌جویی در وقت به وجود خواهد آورد.

وی تصریح کرد: این طرح نیاز به زیرساخت‌هایی دارد که مدتی زمان می‌برد اما عزم جدی برای اجرایی شدن این پروژه وجود دارد.

بازار چوب و صنایع وابسته، بزرگ‌ترین مرکز صنایع چوبی اصفهان

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان در پایان به پروژه بازار چوب و صنایع وابسته اشاره داشت و بیان کرد: تفاهم‌نامه این طرح ما بین سرمایه‌گذار و شهردار اصفهان به امضا رسید و مراحل ابتدایی طرح توس سرمایه‌گذار در حال پیگیری است.

به گفته اصغر کشاورز مکان بازار چوب و صنایع وابسته که قرار است بزرگ‌ترین مرکز صنایع چوبی، مبلمان، کمد و... اصفهان باشد، در منطقه صنعتی امیرکبیر خواهد بود./

نوشتن دیدگاه