جمعه 30 شهريور 1403, Friday 20 September 2024, مصادف با 16 ربیع‌الاول 1446
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 3022
منتشر شده در یکشنبه, 06 تیر 1395 14:19
تعداد دیدگاه: 0
معاون خدمات مشترکین شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان:

معاون خدمات مشترکین شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: سالانه نزدیک به ۳۰ هزار نفر به مشترکین آبفای اصفهان افزوده می شود.

 ضا رضایی، شامگاه گذشته در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: تعداد مشترکین آب در سطح استان اصفهان یک میلیون و ۹۲ هزار نفر است و این در حالی است که تعداد آحاد یک میلیون و ۹۴۶ هزار نفر است.

وی با بیان اینکه تعداد آحاد با مشترکینی که حق انشعاب دارند، متفاوت است، افزود: منظور از آحاد مشترکینی هستند که مثلا یک کنتور را برای سه واحد نصب کرده اند.

معاون خدمات مشترکین شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان اضافه کرد: از مشترکین آب و فاضلاب استان اصفهان، بیش از ۸۷ درصد خانگی و ۱۲.۲ دهم درصد نیز غیر خانگی هستند.

وی ادامه داد: از بعد مصرف نیز ۷۹.۴ دهم درصد انشعابات در استان اصفهان خانگی است.

رضایی در خصوص مشترکین پرمصرف آب گفت: برای این مشترکین اخطار روی قبض آب در نظر گرفته می شد که از این ماه به بعد اخطار به صورت پیامکی روی موبایل مشترکین نیز می‌آید.

وی اعلام کرد: مشترکین پر مصرف آب پس از اعلام اخطار آب چند ساعت قطع می‌شود.

معاون خدمات مشترکین شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با بیان اینکه تا زمانی که سامانه دوم آبرسانی اصفهان بزرگ (گلاب ۲) به شبکه توزیع آب استان در بخش شرب وارد نشود همچنان با مشکل روبرو هستیم، تاکید کرد: اگر مردم و مشترکان در پیک مصرف آب ۱۵ تا ۲۰ درصد صرفه‌جوئی کنند دیگر به مرحله قطع و جیره‌بندی آب نخواهیم رسید.

وی پیرامون کیفیت آب شرب استان اصفهان، بیان کرد: مرکز بهداشت آب استان اصفهان درباره هر نقطه‌ای از استان که آب آن برای شرب مناسب نیست به ما تذکر دهد بدون شک این آب را وارد شبکه نخواهیم کرد اما اکنون کیفیت تصفیه خانه باباشیخ علی، بسیار مطلوب است.

رضایی با اشاره به برخی شایعات مبنی بر قرار دادن چاه‌ها در مسیر آب شرب گفت: در پیک غیر مصرف هیچ چاهی را در مسیر آب قرار نمی‌دهیم و در پیک مصرف نیز از حدود ۱۲.۵ میلیون متر مکعب ۱۱.۷ میلیون مترمکعب آن از تصفیه خانه‌های آب تامین می‌شود./

نوشتن دیدگاه