شنبه 31 شهريور 1403, Saturday 21 September 2024, مصادف با 17 ربیع‌الاول 1446
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 3161
منتشر شده در شنبه, 02 مرداد 1395 13:24
تعداد دیدگاه: 0

لوح تقدیر شرکت برتر بهره ور در چهارمین همایش جایزه بهره وری به مجتمع فولاد مبارکه اصفهان اهدا شد.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز به نقل از روابط عمومی فولاد مبارکه، چهارمین همایش جایزه بهره وری معادن و صنایع معدنی توسط سازمان توسعه معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) و با حضور تعدادی از فعالان و مدیران صنعت معدن و فولاد برگزار شد.
فولاد مبارکه اصفهان در بین شرکت های بخش صنایع معدنی فولادی موفق به کسب بالاترین امتیاز در شاخص های مالی بهره وری شد.
لوح تقدیر شرکت برتر بهره ور با حضور رئیس سازمان توسعه معادن و صنایع معدنی ایران و رئیس سازمان ملی بهره وری ایران به مدیر عامل شرکت فولاد مبارکه اهدا شد.
در متن این لوح آمده است:
افزایش سهم بخش معدن و صنایع معدنی در تولید ناخالص داخلی (GDP) و در نتیجه بهبود عملکرد شاخص های کلان کشور نیازمند رشد شاخص های بهره وری بنگاه ها ست.
بهره وری به مثابه بنیان رقابت پذیری در اقتصاد مقاومتی، نتیجه استفاده کارآمد و اثر بخش بنگاه ها از نهاده های ارزشمند تولید است.
سازمان ایمیدرو هر ساله شرکت برتر بهره ور را در مجموعه های تحت پوشش خود براساس رشد شاخص بهره وری کل عوامل تولید (TFP) انتخاب می کند.
این شاخص بر مبنای میزان ارزش افزوده ای که بنگاه اقتصادی از یک واحد سرمایه و نیروی انسانی حاصل می شود، به دست می آید و فولاد مبارکه در این شاخص نسبت به سایر شرکتها از رشد چشمگیری برخوردار بود، بدین منظور لوح تقدیر شرکت برتر بهره ور به فولاد مبارکه اهدا شد و امید است این روند هر سال با همت و تلاش کارکنان تداوم داشته باشد.

نوشتن دیدگاه