شنبه 31 شهريور 1403, Saturday 21 September 2024, مصادف با 17 ربیع‌الاول 1446
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 3320
منتشر شده در یکشنبه, 31 مرداد 1395 10:39
تعداد دیدگاه: 0

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان از آغاز عملیات اجرایی و نیز بهره برداری از 20 طرح این شرکت در هفته دولت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان،  سید مصطفی علوی از آغاز عملیات گازرسانی به چهار شهر کویری شرق اصفهان شامل خُور و بیابانک، جَندق، فرخی و انارک و دو روستای چوپانان و چاه ملک و نیز آغاز عملیات اجرایی 57 کیلومتر خط انتقال در شهرهای اصفهان، مبارکه و خوراسگان و دو شهرک صنعتی داران و چادگان خبر داد.
وی همچنین از بهره برداری از سه ایستگاه TBS/ CGS، یک ایستگاه CNG و آغاز عملیات احداث یک ساختمان اداری و توسعه چهار واحد ساختمان اداری و پُست امداد در این هفته خبر داد و افزود: برای اجرای این طرح ها 750 میلیارد ریال هزینه شده است.
به گفته علوی، برای عملیات اجرایی پروژه گازرسانی به چهار شهر کویری شرق اصفهان و دو روستای چوپانان و چاه ملک بیش از 250 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.
مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان اضافه کرد: پیش بینی می شود گاز رسانی به چهار شهر کویری شرق اصفهان و دو روستای چوپانان و چاه ملک یکسال دیگر به بهره برداری برسد و بیش از پنج هزار مشترک از نعمت گاز طبیعی برخوردار شوند.
علوی تصریح کرد: برای تسریع در بهره مند ساختن این شهرها از نعمت گاز طبیعی و صرفه جویی در هزینه ها، گازرسانی به این شهر ها و روستاها از طریق CNG صورت می پذیرد.
علوی ادامه داد: برای اجرای خطوط انتقال گاز 20 اینچ سگزی، 24 اینچ خوراسگان، 16 اینچ مبارکه، 16 اینچ سه راهی فرودگاه و خط انتقال شرق اصفهان بیش از 437 میلیارد ریال هزینه شده است.
وی همچنین اضافه کرد: برای گاز رسانی به دو شهرک صنعتی چادگان و داران و ایستگاه TBS/ CGS پنجاه هزار مترمکعبی شهرستان شهرضا بیش از 50 میلیارد ریال و ایستگاه CNG کاشانی 750 میلیون ریال هزینه شده است که در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید.
وی همچنین از افتتاح اداره گاز شهر گَز از توابع شهرستان شاهین شهر و میمه خبر داد و گفت: توسعه ساختمان های اداری خوانسار، فریدونشهر و رزوه از توابع چادگان نیز با هزینه بیش از سه میلیارد و 750 میلیون ریال انجام شده است که در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید.
علوی از آغاز عملیات توسعه اداره گاز خمینی شهر در هفته دولت نیز خبر داد و گفت: این طرح نیز با اعتباربیش از دو میلیارد ریال آغاز خواهد شد.

نوشتن دیدگاه