شنبه 31 شهريور 1403, Saturday 21 September 2024, مصادف با 17 ربیع‌الاول 1446
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 3407
منتشر شده در شنبه, 13 شهریور 1395 16:37
تعداد دیدگاه: 0
معاون سازمان صنعت و معدن و تجارت استان اصفهان:

معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان ضمن تاکید بر لزوم استفاده از کالای ایرانی به عنوان رکن اصلی اقتصاد مقاومتی گفت: سیاست وزارت صنعت، معدن و تجارت طی سال های اخیر خروج از روش های سنتی و حرکت به سمت روش های نوین در زمینه توزیع کالا می باشد.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، محمد مجیری صبح امروز در مراسم رونمایی از نشان تجاری "کوبه" که در تالار شهروند اصفهان برگزار شد، گفت: در سال های گذشته شاهد آن بودیم که هزینه توزیع کالا بسیار بالا بود و این موضوع باعث شده بود تا مصرف کننده دچار مشکل شود، اما اکنون با استفاده از روش های جدید باید بتوانیم هزینه توزیع را به حداقل برسانیم.
وی اظهار کرد: وزارت صنعت معدن و تجارت از سال گذشته تاکنون اقدام به صدور مجوز فروشگاه های بزرگ در کشور کرده و تاکنون در استان اصفهان حدود 70 واحد از این فروشگاه ها مجوز فعالیت دریافت کرده اند.
معاون صنعت معدن و تجارت استان اصفهان تصریح کرد: عمده این فروشگاه ها در زمینه مواد مصرفی شهروندان مانند هایپرها و یا حتی فروشگاه های کشور مجوز دریافت کرده اند و امروز نیز شاهد راه اندازی اولین فروشگاه ارایه خدمات ساختمان با نشان تجاری "کوبه" هستیم.
مجیری با بیان این که عرضه ملزومات شهروندان زیر یک سقف از شیوه های مدرن توزیع است، خاطرنشان ساخت: در کشورهای پیشرفته به ویژه اروپایی نیز چنین فروشگاه هایی وجود دارند که توانسته اند تا حد زیادی رضایت مردم آن کشور ها را تامین کند.
وی ادامه داد: پس از راه اندازی اولین فروشگاه ارایه خدمات ساختمانی کشور در اصفهان، فروشگاه های خدمات خودرویی نیز مجوز گرفته که به زودی شاهد فعالیت آن خواهیم بود.
معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان با تاکید بر میزان اشتغال زایی این فروشگاه ها در کشور افزود: بازاریابی شبکه ای و روش های مجازی تاکنون توانسته در استان اصفهان 55 هزار اشتغال ایجاد نماییم.
مجیری با اشاره به این که آینده بازار در دست فروشگاه های بزرگ خواهد بود ادامه داد: تمایل وزارت صنعت معدن و تجارت بر این است که برای متقاضیان ایرانی مجوز صادر نماید، چرا که در غیر اینصورت متقاضیان عرب، ترک و یا حتی چینی خواستار استفاده اینچنینی از بازارهای ایران هستند.
بنا بر این گزارش فروشگاه بزرگ ارایه خدمات ساختمانی "کوبه" اولین فروشگاه بزرگ زنجیره ای چند منظوره مصالح ساختمانی و تجهیزات سرمایشی و گرمایشی است که از ابتدای سال گذشته فعالیت خود را آغاز کرده و در پایان سال گذشته آماده بهره برداری بود.

نوشتن دیدگاه