گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرد: به منظور ایفای مسئولیت اجتماعی برای خدماترسانی به هموطنان سیل زده علاوه بر ارائه خدمات وظیفهای بیش از ۱۰۰ اکیپ ویژه به استانهای گلستان، لرستان، خوزستان، فارس و مازندران اعزام شده است که در مجموع بیش از دو هزار خدمات خودرویی و ۳ هزار نفرساعت خدمات غیر خودرویی...
به گزارش پایگاهخبری همراز نیوز به نقل از گروه صنعتی ایران خودرو، سیدرضا حسینی مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایرانخودرو با بیان این مطلب افزود: با توجه به ادامه سیلابها و بحران در استانهای خوزستان و لرستان، تا بازگشت به شرایط عادی، ارائه این خدمات ادامه خواهد داشت.
وی گفت: حوزه خدمات پس از فروش ایرانخودرو با توجه به وقوع سیل در برخی استانهای کشور و با دستور و تاکید مدیرعامل گروه صنعتی ایرانخودرو از ساعات اولیه در منطقه حاضر شد و ضمن عمل به وظیفه خود در مواقع بحرانی، در خصوص خدمترسانی در محل یا انتقال خودروها به تعمیرگاههای مجاز اقدام کردند.
مدیرعامل ایساکو ادامه داد: در طرح خدمات نوروزی سال ۹۸، که از ۲۶ اسفند تا ۱۷ فروردینماه، اجرا شد در مجموع بیش از ۱۵۴ هزار خدمت در سامانه خدماتی این شرکت ثبت شد، که از این تعداد ۸۳ هزار مورد مراجعه به نمایندگی و ۷۱ هزار درخواست به صورت امدادی بوده است.
حسینی با بیان اینکه مراجعه به نمایندگیها و تعمیرگاهها در ایام نوروز نسبت به سال گذشته کاهش یافته است، گفت: افزایش حضور مشتریان در نمایندگیهای مجاز به منظور دریافت خدمات استاندارد پیش از آغاز سفر، مراجعه به تعمیرگاهها در تعطیلات امسال نسبت به سال گذشته کاهش داشته و در مجموع تعداد خدمات گارانتی و وارانتی به ۸۳ هزار دستگاه خودرو در ایام تعطیلات رسیده است.
طبق اعلام ایران خودرو، وی تاکید کرد: مدت زمان تعمیرات خودرو در تعمیرگاهها، به ۱.۷ روز کاهش یافته و رکورد جدیدی در این زمینه ثبت شده، که از مهمترین علل آن تأمین سبد قطعات مورد نیاز طرح امداد نوروزی از چند ماه قبل از آغاز و سراسری شدن سیستم جامع کسب و کار نمایندگیها، بوده است.
حسینی از کاهش ۳.۹ درصدی زمان انتظار برای دریافت خدمات امدادی، نسبت به مدت مشابه یاد کرد و گفت: به دلیل بهینهسازی استانداردهای به کار گرفته شده در بحث استقرار اکیپها، این زمان در ۱۷ فروردینماه به ۲۳.۸ دقیقه رسیده است.
مدیرعامل ایساکو با بیان اجرای مسئولیتهای اجتماعی حوزه خدمات پس از فروش ایرانخودرو گفت: در این ایام بیش از ۴۰۰۰ مورد خدمت امدادی به محصولات غیر ایرانخودرویی ارائه شد که این میزان، نسبت به سال گذشته ۵۱ درصد افزایش داشته است.
انتهای پیام