پنجشنبه 29 شهريور 1403, Thursday 19 September 2024, مصادف با 15 ربیع‌الاول 1446
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 1713
منتشر شده در سه شنبه, 19 اسفند 1393 07:45
تعداد دیدگاه: 0
نماینده مردم لنجان در مجلس:

نماینده مردم شهرستان لنجان در مجلس شورای اسلامی گفت: زمینه وصول بدهی دولت به صندوق بازنشستگان فولاد فراهم شود. مجید منصوری در جمع بازنشستگان فولاد در مصلی شهر فولادشهر اظهار کرد: نشست مشترکی بین چهار تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی برای رفع مشکل معیشتی بازنشستگان...

 

نماینده مردم شهرستان لنجان در مجلس شورای اسلامی گفت: زمینه وصول بدهی دولت به صندوق بازنشستگان فولاد فراهم شود.
 مجید منصوری در جمع بازنشستگان فولاد در مصلی شهر فولادشهر اظهار کرد: نشست مشترکی بین چهار تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی برای رفع مشکل معیشتی بازنشستگان صندوق فولاد برگزار شد.

وی افزود: متاسفانه صندوق بازنشستگی فولاد تاکنون برای پرداخت بخشی از حقوق بازنشستگان با مشکلات فراوانی روبرو شده و به شدت مقروض است.

نماینده مردم شهرستان لنجان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه باید برای رفع بنیادی مشکلات این صندوق چاره‌اندیشی شود، تصریح کرد: صندوق بازنشستگان فولاد دارای 86 هزار عضو فعال در سراسر کشور است که از این تعداد بالغ بر 46 هزار نفر ساکن استان اصفهان هستند.

منصوری اضافه کرد: دولت تدبیر و امید برای رفع مشکلات صندوق بازنشستگان فولاد برنامه‌ریزی‌های خوبی کرده است که در نتیجه مقرر شد معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور زمینه‌های لازم را برای وصول 200 هزار میلیارد ریال بدهی به این صندوق فراهم کند.

وی متذکر شد: بازنشستگان صنعت فولاد چندی پیش در مقابل مجلس تجمع کردند و طبق ماده 59 و قانون بودجه سال‌های 91 و 92 خواستار پرداخت به موقع حقوق خود بودند.

نماینده مردم شهرستان لنجان در مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به اینکه سهام‌های با بازده کمتر از 6 درصد جوابگوی صندوق بازنشستگان فولاد نیست، تأکید کرد: در سال آینده بالغ بر 10 هزار میلیارد ریال از جدول شماره 18 به صورت تنخواه به بازنشستگان فولاد تعلق می‌گیرد و امیدواریم سهام‌هایی دیگر نیز در اختیار این صندوق قرار داده شود تا معوقات و بدهی‌های این صندوق پرداخت شود.

نوشتن دیدگاه