دوشنبه 26 شهريور 1403, Monday 16 September 2024, مصادف با 12 ربیع‌الاول 1446
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 1835
منتشر شده در جمعه, 04 ارديبهشت 1394 13:06
تعداد دیدگاه: 0
دبیر هفته نکوداشت اصفهان:

دبیر اجرایی هفته نکوداشت اصفهان از مردم خواست تا با حضور در برنامه هایی که به منظور بزرگداشت مقام این شهربرگزار می شود، از ارزش های تاریخی و معنوی اصفهان مطلع شوند. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز ، منصور سلطان زاده در گفتگو با خبرنگار ما گفت: برنامه های بسیار مفرح و علمی و معنوی برای بزرگداشت...

دبیر اجرایی هفته نکوداشت اصفهان از مردم خواست تا با حضور در برنامه هایی که به منظور بزرگداشت مقام این شهربرگزار می شود، از ارزش های تاریخی و معنوی اصفهان مطلع شوند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، منصور سلطان زاده در گفتگو با خبرنگار ما گفت: برنامه های بسیار مفرح و علمی و معنوی برای بزرگداشت هفته اصفهان در این شهر اجرا می شود که مردم می توانند با حضور در محل اجرای این برنامه ها با ارزش های شهر تاریخی اصفهان بیشتر از پیش آشنا شوند.
وی اظهار کرد: یکی از این برنامه ها اجرای شبیه سازی شیوه زندگی مردم دوران سلجوقی در میدان امام علی(ع) از روز سوم تا نهم اردیبهشت ماه از ساعت 16 الی 19 عصر می باشد.
سلطاني زاده با اشاره به آغاز سومين جشنواره موسيقي اصفهان خاطرنشان كرد: سومين جشنواره موسيقي اصفهان امشب ساعت ۲۰:۳۰ دقيقه در هنرسراي خورشيد آغاز به كار مي كند.
وي همچنین اظهار داشت: نمايش روشنايي شهر از امشب ساعت ۲۰:۳۰ دقيقه نيز در تالار هنر برگزار مي شود.
بنا بر این گزارش ، هفته اصفهان از سال 1385 با تصویب شورای شهر اصفهان و به مناسبت روز ولادت شیخ بهایی از سوم تا نهم اردیبهشت ماه هر ساله با اجرای برنامه های فرهنگی و علمی با محوریت نقش اصفهان در تاریخ در این شهر برگزار می شود.

نوشتن دیدگاه