شنبه 31 شهريور 1403, Saturday 21 September 2024, مصادف با 17 ربیع‌الاول 1446
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 3107
منتشر شده در دوشنبه, 21 تیر 1395 14:02
تعداد دیدگاه: 0
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان:

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت:ما شاهدیم که مدیران شهرداری با وجود تمامی مشکلاتی که در شهر و کشور و رکود حاکم، کشتی شهر را به سرعت پیش می برند که این اقدام شایسته تقدیر و تشکر است اما متاسفانه شاهد حمله عده ای که منافعشان مورد خطر قرار گرفته، هستیم.

 عدنان زادهوش در جلسه علنی امروز شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که در مراسم بیست و هفتمین سالگرد امام خمینی (ره ) مبنی بر اینکه همه باید انقلابی باشند، افزود: این گمان خطاست که فرد انقلابی فقط آن کسی است که در دوران امام خمینی (ره ) بوده است.
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه انقلابی گری به معنای افراطی بودن نیست، عنوان کرد: این سوغات دشمن است که مردم را به 2 دسته تندرو و میانه رو تقسیم می کند و به فرد انقلابی، تندرو و افراطی و به غیر انقلابی میانه رو می گوید.
زادهوش بیان کرد: فرمایشات مقام معظم رهبری مرا به یاد تقسیم بندی غلط در مورد شجاعت انداخت که ما باید ترسو یا شجاع باشیم، همچنین در پاسخ به گوینده می گفت از اینجا که اعتدال مطلوب است بهتر است ما بین این دو باشیم.
وی با تاکید بر اینکه شجاعت عین اعتدال است، ادامه داد: ترسو بودن زیبا نیست بلکه شجاعت که عین اعتدال است، مطلوب است همچنین در کشور جمهوری اسلامی ایران اعتدال این است که انقلابی باشیم.
عضو شورای اسلامی شهراصفهان با اشاره به اینکه طبق بیانات مقام معظم رهبری ما دیگر جناح ها و احزاب موجود در کشور را بر همین اساس تقسیم بندی می کنیم ، خاطر نشان کرد: از نظر ما جناحی قابل قبول است که انقلابی باشد.
زادهوش با تاکید بر اینکه بنا به نظر مقام معظم رهبری گروهی انقلابی هستند که پایبند به ارزش های مبنایی و اساسی اسلام باشند و همت بلند برای رسیدن به آرمان های نظام را داشته باشند، تصریح کرد: پایبند بودن به استقلال در زمینه های مختلف، حساسیت در برابر دشمن که لازمه اول آن شناخت دشمن است و تقوای دینی و سیاسی از دیگر ویژگی های گروه های انقلابی است.
تبلیغات و ضد تبلیغ های زودرس
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به بداخلاقی‌ها در فضای مجازی اظهار داشت: متاسفانه این اقدامات تبلیغات زودرس نبوده بلکه تخریب های زودرس است.
وی بیان کرد: ما شاهدیم که مدیران شهرداری با وجود تمامی مشکلاتی که در شهر و کشور و رکود حاکم وجود دارد، کشتی شهر را به سرعت پیش می برند که این اقدام شایسته تقدیر و تشکر است، اما متاسفانه شاهد حمله عده ای که منافعشان مورد خطر قرار گرفته، هستیم.
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان افزود: ما وظیفه داریم که عملکردهای صورت گرفته را به خوبی به مردم اطلاع رسانی کنیم و آنها را در جریان اتفاقات قرار گرفته قرار دهیم.
وی از رئیس شورای شهر، شهردار و روابط عمومی این نهاد فرهنگی و خدماتی خواست تا با انعکاس فعالیت های شهری مردم را در جریان تحولات جدید قرار دهند و از جوسازی ها و تخریب ها واهمه ای نداشته باشند، چرا که مردم حق دارند از فعالیت ها و اقداماتی که در شهر رخ می دهد مطلع شوند.
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان بیان کرد: اگر چه مردم شهر به صورت روزانه شاهد بخشی از تحول ایجاد شده هستند، ولی این کافی نیست، روابط عمومی باید بر اساس رسالت خود، اقدامات اطلاع رسلانی و تبلیغی را بهتر و بیشتر از این انجام دهد تا مشکلات غیرقابل انکار موجود به دلیل رکود حاکم بر کشور قدری جبران شود و مردم بدانند هنوز خادمان شهر در حال تلاش و بهتر کردن اوضاع هستند و مسلم است این انعکاس زحمات باعث دلگرمی مردم می شود.

نوشتن دیدگاه