شنبه 31 شهريور 1403, Saturday 21 September 2024, مصادف با 17 ربیع‌الاول 1446
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 3311
منتشر شده در شنبه, 30 مرداد 1395 10:24
تعداد دیدگاه: 0
تکرار سریال اشتباهات پزشکی در اصفهان؛

سریال اشتباهات پزشکی در اصفهان این بار در یک بیمارستان خصوصی تکرار شد.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، روز 14 مرداد ماه سال جاری همراهان مرد مسنی به نام حسین شهیدان که به دلیل شکستگی فمور پای چپ به بیمارستان سپاهان اصفهان مراجعه کرده بود، وقتی بیمارشان از اطاق عمل خارج شد، با آثار جراحی روی پای راست وی مواجه شدند.
یکی از همراهان این بیمار 90 ساله اصفهانی به خبرنگار ما گفت: پزشک معالج این بیمار یکی از پزشکان معروف اصفهان است، اما وقتی پدربزرگمان از اتاق عمل خارج شد با صحنه ای مواجه شدیم که باور آن برای ما سخت بود و آن هم این که در حالی که پدر بزرگم دچار شکستگی فمور پای چپ شده بود، پای راست وی بانداژ شده بود.
وی ادامه داد: وقتی با پزشک معالج وی صحبت کردیم به ما گفت جای نگرانی نیست، و این موضوع قابل جبران است.
همچنین پس از این اتفاق، برای فردای آن روز نوبت عمل جراحی مجدد دادند و دوباره پای چپ پدر بزرگم که بیش از نیم قرن است که از صنعتگران اصفهان است را عمل جراحی کردند.
همچنین پزشک معالج و مسئولان بیمارستان برای انجام عمل جراحی اول هزینه ای از بیمار مطالبه نکردند.
همراه حسین شهیدان از طرح شکایت این اتفاق در سازمان نظام پزشکی اصفهان خبر داد و افزود: این موضوع برای جامعه پزشکی اصفهان که جامعه ای پویا و دانش محور است، نقطه تاریکی محسوب می شود که باید برای جلوگیری از تکرار آن اقدامات موثری صورت پذیرد.

shahidanpaa
بنا بر این گزارش سریال اشتباهات پزشکی استان اصفهان در ماه های اخیر خبرساز شده و اعتراض برخی از سازمان های مردم نهاد را نیز به دنبال داشته است.
همچنین طی حکمی از سوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان حمید رضا شتابی پنج شنبه گذشته به عنوان معاون درمانی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان منصوب شد که به نظر می رسد این تغییرات با سریال اشتباهات پزشکی اخیر بی ربط نباشد.

دیدگاه‌ها  
  0
باید به حال این وضعیت تاسف خورد، واقعا که.....
  0
باید خدا را شکر کنه که پاش را قطع نکردند، واقعا اشتباهات پزشکی داره زیاد می شه.
وقتی پول برای پزشک با ارزش تر از جان آدمیزاد می شه اینطور می شه دیگه.
  0
چقدر این اتفاقات زیاد شده. جامعه پزشکی برای این همه سهل انگاری چه پاسخی داره بده؟
نوشتن دیدگاه