شنبه 31 شهريور 1403, Saturday 21 September 2024, مصادف با 17 ربیع‌الاول 1446
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 3323
منتشر شده در یکشنبه, 31 مرداد 1395 11:12
تعداد دیدگاه: 0
شورای شهر تصویب کرد؛

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت:طرح پیشنهادی 8 نفر از اعضای شورای شهر در خصوص ایجاد پارک های مینیاتوری مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز به نقل از ایمنا، ندا واشیانی پورصبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: لایحه به همراه توافق نامه مربوط به برگزاری جشنواره فیلم های کودک و نوجوان در اصفهان مورد بررسی قرار گرفت که بوسیله نامه ای که شهرداری در جلسه علنی، مبنی بر عودت لایحه به شهرداری ارایه داده بود، این لایحه به شهرداری برگشت داده شد.

وی در قسمت دیگر سخنان خود افزود: طرح پیشنهادی 8 نفر از اعضای شورای شهر در خصوص ایجاد پارک های مینیاتوری نیز مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.
سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه این پارکها متشکل از مجموعه آثار و جاذبه های گردشگری و اماکن دیدنی، به شکل کوچک هستند، تصریح کرد: این پارکها در نقاط مختلف دنیا ساخته شده که استقبال خوبی نیز از آنان صورت گرفته و با توجه به اینکه اصفهان یک شهر گردشگری است این مراکز با استقبال خوبی همراه خواهد شد.
واشیانی پور با اشاره به لایحه ای در خصوص پیشنهاد واگذاری یک باب آپارتمان شش دانگ در خیابان نظر غربی به مساحت 180/72 متر مربع و ارزش یک میلیارد و 350 میلیون تومان به هیات امنا امامزاده محسن اعلام کرد: این آپارتمان جهت مساعدت و توسعه عرصه و اعیانی امامزاده مورد بررسی قرار گرفت که به تصویب نرسید.
وی در قسمت دیگر صحبت های خود اشاره کرد: لایحه به همراه تعرفه های پیشنهادی دوره های مرکز آموزش سازمان آمار، اطلاعات و خدمات کامپیوتری شهرداری اصفهان مورد بررسی قرار گرفت و مصوب شد.
سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: لایحه پیشنهاد دریافت 60 میلیارد ریال تسهیلات بانکی توسط شهرداری منطقه 3 با کارمزد 18 درصد و باز پرداخت 14 ماهه برای تسریع در آزادسازی و اجرای خیابان و پارکینگ کمر زرین مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.
واشیانی پور تصریح کرد: لایحه به همراه مبایعه نامه تنظیمی توسط شهرداری منطقه 2 در خرید یک منزل مسکونی به مساحت عرصه 225/26 مترمربع و اعیانی 193/65 مترمربع و به بهای 631 میلیارد و 736 میلیون تومان به صورت نقد و غیر نقد بود که به تصویب رسید.

نوشتن دیدگاه