دوشنبه 26 شهريور 1403, Monday 16 September 2024, مصادف با 12 ربیع‌الاول 1446
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 26108
منتشر شده در پنج شنبه, 15 شهریور 1403 16:44
تعداد دیدگاه: 0

یکی از ده پست مهم دولت و درواقع یکی از مهم‌ترین آن‌ها، دبیر شورای عالی امنیت ملّی کشور می‌باشد؛ که انتصاب آن با شخص رئیس‌جمهور بعنوان رئیس این نهاد بسیار مهم و حسّاس می‌باشد. این روزها برخی رسانه ها گمانه زنی هائی را برای این مسوولیت مهم و کلیدی پیش بینی کرده اند که می‌توان حدس زد یکی از گزینه های...

یکی از ده پست مهم دولت و درواقع یکی از مهم‌ترین آن‌ها، دبیر شورای عالی امنیت ملّی کشور می‌باشد؛ که انتصاب آن با شخص رئیس‌جمهور بعنوان رئیس این نهاد بسیار مهم و حسّاس می‌باشد.
این روزها برخی رسانه ها گمانه زنی هائی را برای این مسوولیت مهم و کلیدی پیش بینی کرده اند که می‌توان حدس زد یکی از گزینه های جدی جهت این پست مهم "سردار سرتیپ حسین اشتری "فرمانده پیشین فراجا" است.
با این حساب می توان گفت گزینه "سردار اشتری" جهت استانداری اصفهان هم منتفی است، چرا که در روزهای اخیر و در پی بالاگرفتن شایعاتی مبنی بر قوت گرفتن گزینه های جدید برای تصدی این پست، یکی از نزدیکان سردار اشتری هرگونه گمانه زنی جهت انتخاب ایشان بعنوان استاندار آینده اصفهان را کاملا منتفی دانست.
وی گفت: سردار اشتری فرمانده سابق فراجا، هم اکنون علاوه بر مشغولیت های علمی در دانشگاه های مختلف (استاد و هیأت علمی)، بعنوان مشاور عالی ستاد کل نیروهای مسلح نیز در حال انجام وظیفه است و علیرغم درخواست تشکلها و مجموعه های مختلف فرهنگی، مذهبی و جامعه ایثارگران استان همچنین علما، نمایندگان و مسئولین استان، به ادامه خدمت در لباس مقدس نظامی و سربازی فرمانده معظم کل قوا تمایل دارد، لذا هرگونه گمانه زنی راجع به انتخاب ایشان برای استانداری اصفهان کاملا منتفی است.
البته گزینه های دیگری همچون علی لاریجانی، سردار علائی، امیر سیّاری، کمال خرازی، علاءالدّین بروجردی، سیّدعبدالواحد موسوی لاری، سردار وحیدی و ... نیز جهت دبیری شورا عالی امنیت ملی مطرح هستند که باید دید خواست و نظر پزشکیان چیست؟!/ انتهای پیام

نوشتن دیدگاه