دوشنبه 26 شهريور 1403, Monday 16 September 2024, مصادف با 12 ربیع‌الاول 1446
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 26110
منتشر شده در شنبه, 17 شهریور 1403 23:28
تعداد دیدگاه: 0

به رغم اینکه امیرحسین بانکی پور، نماینده مردم اصفهان در‌مجلس از حسین اشتری به عنوان گزینه اول مجمع نمایندگان برای استانداری اصفهان خبر داد، ظاهرا این موضوع کاملا منتفی شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، با انتشار نقل قولی از یکی از نمایندگان اصفهان در مجلس مبنی بر ارسال لیست پیشنهادی مجمع نمایندگان استان به وزارت کشور جهت تصدی استانداری این استان، لحظاتی پیش یکی از نزدیکان سردار حسین اشتری در گفتگوئی تلفنی با خبرنگار ما هرگونه گمانه زنی جهت انتخاب ایشان بعنوان استاندار آینده اصفهان را کاملا منتفی دانست.

وی گفت: همانطور که طی روزهای اخیر هم اعلام گردید سردار حسین اشتری فرمانده سابق فراجا، علاوه بر مشغولیت های علمی در دانشگاههای مختلف(استاد و هیئت علمی) هم اکنون بعنوان مشاور عالی رییس ستاد کل نیروهای مسلح در امور امنیتی و انتظامی در حال انجام وظیفه است.
وی ضمن ابلاغ تشکر و سپاس سردار اشتری از اظهار لطف قاطبه علما و روحانیون،جامعه نخبگان و پیشگامان انقلاب، نمایندگان‌محترم استان، دانشگاهیان، ایثارگران، هیئات مذهبی و عموم جوانان دغدغه مند و انقلابی اصفهان تاکید کرد: ایشان همچنان به ادامه خدمت در لباس مقدس نظامی و سربازی فرمانده معظم کل قوا تمایل دارند و هرگونه گمانه زنی راجع به انتخاب در مسوولیت استانداری اصفهان کاملا منتفی است.
این‌منبع نزدیک خاطرنشان کرد: البته در روزهای اخیر اخبار غیر رسمی مبنی بر انتصاب سردار اشتری در برخی مسوولیتهای ملی و کشوری هم منتشر گردید که تا این لحظه هیچکدام بصورت رسمی تایید نمی گردد./ انتهای پیام

نوشتن دیدگاه