جمعه 27 مهر 1403, Friday 18 October 2024, مصادف با 14 ربیع‌الثانی 1446
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 26277
منتشر شده در پنج شنبه, 26 مهر 1403 12:19
تعداد دیدگاه: 0
نماینده مردم اصفهان در مجلس:

نماینده مردم اصفهان از استاندار جدید این استان خواست تا برای رفع مشکلاتی همچون کم آّی ، فرونشست و آلودگی هوا برنامه جدی ارائه دهد و مصمم تر از همیشه برای رفع آن ها تلاش کند.

مهدی طغیانی در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی همراز گفت: ابتدا انتصاب آقای دکتر مهدی جمالی نژاد را به سمت استانداری اصفهان تبریک می گویم و امیدوارم که از ابتدا تا پایان دوره خدمت ایشان به گونه ای عمل شود که بخش زیادی از مشکلات در هم تنیده این استان مرتفع گردد.

وی خطاب به استاندار جدید اصفهان تاکیدکرد: از اکنون به این موضوع بیندیشید که قیاس تصویر امروز و فردای مسئولیت‌ جنابعالی نزد مردم اصفهان در گرو تلاش های دلسوزانه در حل مسائل اصفهان نظیر احیای زاینده‌رود، فرونشست، آلودگی هوا و میراث فرهنگی و تمدنی اصفهان است.

طغیانی تصریح کرد: البته شناخت خوب آقای جمالی نژاد از مسائل اصفهان در کنار تجارب ارزنده‌ ای که کسب کردند می‌تواند نقش مهمی در پیشرفت استان ایفا نماید که البته این مهم محقق نمی‌شود مگر با همراهی، همدلی و مشارکت همگانی و نخبگانی مردم اصفهان.

نماینده مردم اصفهان در مجلس ادامه داد: امیدوارم از هم اکنون همگی باور کنیم که تن رنجور و نیمه جان زاینده‌رود دیگر تاب و توان اختلاف ندارد و صدا و تلاش خود را بر احیای زاینده‌رود معطوف نماییم./ انتهای پیام

نوشتن دیدگاه