شنبه 31 شهريور 1403, Saturday 21 September 2024, مصادف با 17 ربیع‌الاول 1446
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 3142
منتشر شده در دوشنبه, 28 تیر 1395 09:43
تعداد دیدگاه: 0
روز گذشته؛

نماینده مردم فریدونشهر در شورای اسلامی استان اصفهان گفت: در آتش سوزی روز گذشته فریدونشهر بیش از ۸۰۰ هکتار از جنگل‌های این شهرستان در آتش سوخت و حیوانات به روستاها هجوم آوردند.

 بهروز اصلانی ظهر یکشنبه در جلسه علنی شورای اسلامی استان اصفهان با اشاره به اینکه افزایش خدمات هلال احمر و دیگر نهادهای امدادی در شهرستان فریدونشهر ضروری است، اظهار داشت: شهرستان فریدونشهر دارای بیش از ۱۰۰ روستا است که برای سفر به این روستاها باید طی چهار ساعت با خودرو مسیرهای پر پیچ و خمی را سپری کنیم.

وی در ادامه با بیان اینکه در کنار جمعیت انسانی جمعیت حیوانی و منابع طبیعی شهرستان فریدونشهر نیز در دست تخریب است، ابراز داشت: برای مثال در آتش سوزی روز گذشته در شهرستان فریدونشهر بیش از ۸۰۰ هکتار از جنگل‌های این شهرستان در آتش سوخت و حیواناتی همچون لاک پشت‌ و زنبور عسل‌ها به سمت روستاها حمله ور شدند.

نماینده مردم فریدونشهر در شورای اسلامی استان اصفهان با اشاره به اینکه اقدامات فراتر از فعالیت‌های فعلی نیروهای امداد و نجات هلال احمر باید در دستور کار قرار گیرد، بیان داشت: در این راستا باید توجه داشته باشیم که نیروهای هلال احمر در ایجاد حوادث طبیعی نیز در کنار مردم باشند.

وی در ادامه از مسئولان جمعیت هلال احمر استان اصفهان خواست تا نسبت به افزایش تعداد خودروهای امداد و نجات در شهرستان فریدونشهر اقدام کنند.

پایگاه امداد و نجات ابوزید آباد با ۲۰ هزار نفر جمعیت تعطیل شده است

حسین میرزائیان، عضو شورای اسلامی استان اصفهان و نماینده مردم بادرود در این شورا افزایش ایستگاه‌های سلامت را دغدغه اصلی مسئولان شهرستان بادرود عنوان کرد و اظهار داشت: باید توجه داشته باشیم که پایگاه هلال احمر این شهرستان نیز در نمازخانه سه در چهار متری راه‌اندازی شده است که جوابگوی نیاز چهار میلیون گردشگر نیست.

وی با بیان اینکه تشویق خیران برای راه‌اندازی پایگاه‌های سلامت در جاده‌های استان اصفهان امری ضروری است، گفت: همچنین ضروری است که این حمایت‌ها در خصوص تخصیص زمین و ساخت پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای در دستور کار قرار گیرد.

عضو شورای اسلامی استان اصفهان در ادامه از تعطیل شدن پایگاه امداد و نجات ابوزید آباد با ۲۰ هزار نفر جمعیت خبر داد و ابراز داشت: این پایگاه در سال ۹۴ تعطیل شد و هنوز نمی‌دانیم چرا این اتفاق افتاده است.

وی تصریح کرد: در این راستا باید یادآور شویم که ما به صورت رایگان ساختمانی را برای این پایگاه اختصاص داده‌ایم.

نوشتن دیدگاه