شنبه 31 شهريور 1403, Saturday 21 September 2024, مصادف با 17 ربیع‌الاول 1446
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 3522
منتشر شده در پنج شنبه, 08 مهر 1395 11:30
تعداد دیدگاه: 0

مدیر دفتر خبرگزاری فارس در استان اصفهان از افتتاح رسمی نخستین سایت استانی خبرگزاری فارس در استان اصفهان خبر داد.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز به نقل از فارس، علی صالحی امروز از افتتاح رسمی نخستین سایت استانی خبرگزاری فارس در استان اصفهان خبر داد و اظهار داشت: خبرگزاری فارس اخیراً در راستای ارتقای عملکرد خود و آزادی عمل بیشتر به دفاتر استانی خود تصمیم به راه‌اندازی سایت‌های مستقل استانی گرفته است که در این زمینه سایت خبرگزاری فارس استان اصفهان به عنوان نخستین سایت استانی راه‌اندازی خواهد شد.

وی با اشاره به راه‌اندازی آزمایشی این سایت در روز هفدهم شهریورماه افزود: سایت خبرگزاری فارس استان اصفهان از حدود 20 روز پیش به‌صورت آزمایش افتتاح شده که به حمدالله در این مدت عملکرد خوبی را داشته است.

صالحی در ادامه استقلال بیشتر دفاتر استانی را از نتایج راه‌اندازی سایت‌های استانی خبرگزاری فارس دانست و بیان داشت: با آغاز به کار سایت‌های استانی خبرگزاری فارس در سراسر کشور ضریب نفوذ دفاتر استانی به طور چشمگیری افزایش خواهد یافت و دفاتر آزادی عمل بیشتری در پوشش اخبار حوزه خود خواهند داشت.

وی افزایش سرعت اطلاع‌رسانی، افزایش تعداد اخبار و تخصصی شدن خبرها را از دیگر دستاوردهای افتتاح سایت‌های استانی خبرگزاری فارس عنوان کرد و افزود: با استقلال سایت‌های استانی بدون شک اطلاع‌رسانی وقایع و رویدادها با سرعت بیشتری صورت خواهد گرفت که این موضوع گام بزرگی در راستای افزایش کیفیت عملکرد خبرگزاری فارس خواهد بود.

مدیر دفتر خبرگزاری فارس در استان اصفهان افزود: از دیگر ویژگی‌های مثبت این طرح تخصصی شدن و حوزه‌بندی اخبار است که می‌تواند باعث افزایش کمی و کیفی اخبار و پوشش همه سلایق در حوزه خبر شود.

صالحی در پایان ضمن تقدیر از زحمات مدیران و مسؤولان خبرگزاری فارس تأکید کرد: جا دارد در این راستا از نگاه مثبت مسؤولان و مدیران خبرگزاری به اداره کل استان‌ها و به خصوص دفتر خبرگزاری فارس در استان اصفهان تشکر کنم.

نوشتن دیدگاه