معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: برای ارزیابی هنرآموزان، از هنرستانها نیز به عنوان کانونهای ارزیابی استفاده خواهد شد تا داوطلبان، در موقعیتی نزدیک به واقعیت به نمایش توانمندیهای خود بپردازند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، جلسه هماهنگی ارزیابان تخصصی استان اصفهان با حضور بنیلوحی، معاون آموزش متوسطه، شاپوری، رئیس اداره آموزش فنی و حرفهای و کارودانش و نادیان رئیس اداره دوره متوسطه اول اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد.
بنیلوحی در این جلسه اظهار داشت: معلمان نقش قابلتوجهی در پیشرفت همهجانبه کشور دارند و به همین دلیل، جذب عادلانه معلمان شایسته همواره یکی از مطالبات مهم جامعه بوده است و به همین دلیل، در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نیز مورد تأکید قرار گرفته است.
وی افزود: فرآیند ارزیابی تکمیلی در آزمون استخدام دبیری، مبتنی بر ارزیابی حرفهای با درجه اعتبار بالا است و به نحوی برنامهریزی شده تا بتواند در گستره ملی، جایگزین مصاحبههای سنتی جذب معلمان شود.
بنیلوحی با تشریح فرآیند ارزیابی تکمیلی ابراز کرد: در این فرایند، تلاش شده تا فرصت نمایش توانمندیها برای شایستگان فراهم شود و بهترین افراد، با کسب نتایج مطلوب، عهدهدار وظیفه خطیر معلمی شوند.
معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با توضیح ویژگیهای موردانتظار ارزیابان خاطرنشان کرد: در فرایند ارزیابی، با قراردادن داوطلب در موقعیتی شبیهسازی شده، تلاش میشود تا سنجش عادلانهای از مهارتهای او در شرایط مختلف انجام شود و به همین دلیل، برای ارزیابی هنرآموزان، از هنرستانها نیز به عنوان کانونهای ارزیابی استفاده خواهد شد تا داوطلبان، در موقعیتی نزدیک به واقعیت به نمایش توانمندیهای خود بپردازند./انتهای پیام