جمعه 30 شهريور 1403, Friday 20 September 2024, مصادف با 16 ربیع‌الاول 1446
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 2733
منتشر شده در چهارشنبه, 08 ارديبهشت 1395 10:37
تعداد دیدگاه: 0
سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان خبر داد:

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: به منظور ارتقا سطح سلامت و تندرستی شهروندان، خانه های سلامت در محلات شهر اصفهان احداث می شود. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز به نقل از ایمنا، ندا واشیانی پور اظهارکرد: استفاده از ظرفیت‌های بالقوه شهرداری در حوزه سلامت یکی از مهم ترین رویکردهای شورای اسلامی...

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: به منظور ارتقا سطح سلامت و تندرستی شهروندان، خانه های سلامت در محلات شهر اصفهان احداث می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز به نقل از ایمنا، ندا واشیانی پور اظهارکرد: استفاده از ظرفیت‌های بالقوه شهرداری در حوزه سلامت یکی از مهم ترین رویکردهای شورای اسلامی شهر اصفهان در دوره چهارم است.
وی با اشاره به اینکه یکی از نیازهای شهروندان سالم زیستن است، بیان کرد: احداث خانه های سلامت و همچنین جاده سلامت نیز در این راستا تشکیل شده است.
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه احداث خانه‌های سلامت یکی از نیاز اصلی شهروندان است، عنوان کرد: خانه سلامت منطقه 2 نیز با هدف ارتقا سطح سلامت و تندرستی شهروندان در هفته جاری به بهره برداری رسید.
واشیانی پور به احداث جاده‌ سلامت ناژوان نیز اشاره و خاطرنشان کرد: در جاده سلامت تست رایگان فشار خون و دیابت و کنترل وزن انجام می شود.
وی بیان کرد: در جاده های سلامت دوچرخه های خانوادگی وجود دارد تا شهروندان علاوه بر ورزش لحظات شادی را با خانواده خود سپری کنند.

نوشتن دیدگاه