جمعه 30 شهريور 1403, Friday 20 September 2024, مصادف با 16 ربیع‌الاول 1446
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 2734
منتشر شده در چهارشنبه, 08 ارديبهشت 1395 11:00
تعداد دیدگاه: 0
دانشمند برجسته و صاحب نظر حوزه گردشگری؛

دانشمند برجسته و صاحب نظر حوزه گردشگری گفت: با برگزاري برنامه‌هايي نظير هفته نكوداشت اصفهان در مدتی كوتاه مي‌توان تمام شخصيت اين شهر را آنطور كه شايسته است، به دنيا معرفي كرد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز و به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌اي شهرداري اصفهان، پرفسور جعفر جعفري با اشاره به...

دانشمند برجسته و صاحب نظر حوزه گردشگری گفت: با برگزاري برنامه‌هايي نظير هفته نكوداشت اصفهان در مدتی كوتاه مي‌توان تمام شخصيت اين شهر را آنطور كه شايسته است، به دنيا معرفي كرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز و به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌اي شهرداري اصفهان، پرفسور جعفر جعفري با اشاره به برنامه‌هاي هفته نكوداشت اصفهان اظهار كرد: با وجود اينكه بسياري از برنامه‌هاي ويژه اين هفته را نديدم اما از شنیدن برنامه‌هاي تدارك ديده شده توسط شهرداري اصفهان بسيار راضي و خشنود هستم.
وي با بيان اينكه شهردار و ساير همكارانشان براي برپايي و نكوداشت اصفهان همدل و يكصدا شده‌اند، تصريح كرد: اصفهان مركز هنر، مهد تمدن و نماد بسيار خوبي براي معرفي ايران به جهانیان است.
استاد دانشگاه ویسکانسین آمریکا ادامه داد: برگزاري هفته نکوداشت، اصفهان را به خود شهروندان این شهر نیز معرفی می‌کند چرا که هنوز بسياري از اصفهانی‌ها، اين شهر را آنطور كه بايد نمي‌شناسند و اين هفته فرصتی مغتنم براي معرفی اصفهان به همه مردم کشور و جهان است.
وي اضافه كرد: با برگزاري برنامه‌هايي نظير هفته نكوداشت اصفهان در مدتی كوتاه مي‌توان تمام شخصيت اين شهر را آنطور كه شايسته آن است، به دنيا معرفي كرد.
جعفري با اشاره به کیفیت برگزاری هفته نکوداشت اصفهان گفت: من برنامه‌ريز و هنرمند نيستم كه بخواهم پيشنهادي براي بهتر برگزار شدن اين برنامه‌ها بدهم اما چيزي كه هم‌اكنون مشاهده می‌كنم کیفیت عالی در اجرای برنامه‌های هفته نکوداشت است.
پروفسور جعفر جعفری متولد اصفهان و یکی از برجسته‌ترین و شناخته شده‌ترین متخصصان حوزه گردشگری در دنیا است که آثارش در این حوزه، در بیشتر مقالات و کتاب‌های معتبر گردشگری به عنوان منبع مورد استفاده قرار می‌گیرد.
از مهمترین سوابق تحصیلی یا علمی استاد جعفری مي‌توان به کارشناسی زبان انگلیسی از دانشگاه اصفهان، کارشناس ارشد مدیریت هتل از دانشگاه کارنل آمریکا، دکترای انسان‌شناسی از دانشگاه مینه‌سوتای آمریکا و دکترای افتخاری از دانشگاه دو له ایلز بالرز اسپانیا اشاره كرد. او همچنین عضو هیئت علمی مدرسه مدیریت هتلداری دانشگاه ویسکانسن اسکات آمریکا است.
وی در سال 2005 برنده جایزه اولیس (Ulysses Award) از سازمان جهانی گردشگری (WTO) شد که در هر سال تنها به یک نفر اعطا می‌شود.

نوشتن دیدگاه