جمعه 30 شهريور 1403, Friday 20 September 2024, مصادف با 16 ربیع‌الاول 1446
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 2736
منتشر شده در چهارشنبه, 08 ارديبهشت 1395 15:10
تعداد دیدگاه: 0
در هفتمین مجمع سراسری مدیران و مسئولان سازمان اوقاف و امور خیریه؛

عملکرد اداره کل اوقاف و امور خیریه باعث کسب رتبه برتر این اداره در بین تمام استان های کشور شد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان اظهار داشت: هفتمین مجمع سراسری مدیران و مسئولان سازمان اوقاف و...

عملکرد اداره کل اوقاف و امور خیریه باعث کسب رتبه برتر این اداره در بین تمام استان های کشور شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان اظهار داشت: هفتمین مجمع سراسری مدیران و مسئولان سازمان اوقاف و امور خیریه در تهران تشکیل و نتایج ارزیابی عملکرد ادارات اوقاف و امور خیریه سراسر کشور در سال 94 منتشر شد، که براین اساس اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان رتبه برتر را همچون گذشته کسب کرد.
حجت الاسلام و المسلمین رضا صادقی در ادامه تصریح کرد: پس از ارزیابی های بازرسان سازمان اوقاف و امور خیریه کشور از برنامه ها و عملکرد ادارات اوقاف و امور خیریه سراسر کشور، اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان به عنوان اداره برتر انتخاب شد.
وی در ادامه افزود: این مهم محقق شد زیرا که رئوسای ادارات اوقاف سراسر استان، معاونین، مدیران ستادی و کلیه پرسنل ادارات اوقاف با تلاشی مضاعف و همدلی و همزبانی تمام نیروی خود را در راستای پیروی از منویات مقام معظم رهبری(دامت برکات) در جهت تبدیل بقاع متبرکه به پایگاه های فرهنگی به کار گرفتند.
حجت الاسلام و المسلمین رضا صادقی در ادامه بیان کرد: همچنین امیدوارم که در سال 95 بتوانیم با استعانت از خداوند متعال و همچنین در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) براساس رهنمودهای مقام معظم رهبری حضرت آیت ا... الاعظمی امام خامنه ای در جهت ترویج فرهنگ وقف و تبدیل بقاع متبرکه به قطب های فرهنگی و جلب رضایت اهل بیت(ع) و اجرای امینانه نیات واقفین نیک اندیش گام های بلندتر و استوارتری نسبت به قبل برداریم./

نوشتن دیدگاه