جمعه 30 شهريور 1403, Friday 20 September 2024, مصادف با 16 ربیع‌الاول 1446
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 3044
منتشر شده در پنج شنبه, 10 تیر 1395 11:17
تعداد دیدگاه: 0
رئیس سازمان بسیج دانشجویی استان اصفهان:

رئیس سازمان بسیج دانشجویی استان اصفهان گفت: آینده سخت و تاریکی در انتظار رژیم غاصب صهیونیستی است و مردم مسلمان جهان تا نابودی کامل این رژیم از پای نخواهند نشست.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز به نقل از فارس، رضا غفوری بابیان اهمیت روز جهانی قدس برای مردم ایران، گفت: امام(ره) روز قدس را روزی عنوان فرمودند که باید به ابرقدرت‌ها فهماند که دیگر آن‌ها نمی‌توانند در ممالک اسلامی پیشروی کنند و این روز متعلق به اسلام و حکومت اسلامی است و بی‌تردید این روز بزرگ نمایشی از مقابله حق و باطل و رویارویی مستضعفین و عدالت خواهان عالم با مستکبرین و زورگویان است.

وی افزود: روز قدس از این‌جهت برای مسلمانان روزه‌دار اهمیت دارد که می‌تواند اقتدار و ابهت نظام اسلامی را به رخ بکشد و اگر همه کشورها و ممالک اسلامی متحد و یکصدا با حمایت از قدس شریف، به ندای مظلومان و بی‌پناهان فلسطینی لبیک گویند، قطعاً گستاخی‌ها و تجاوزهای دشمنان درجه یک بشریت و حقوق بشر همچون آمریکا و رژیم صهیونیستی و انگلیس ناکام خواهد ماند و پوز آن‌ها به خاک مالیده خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی استان اصفهان اضافه کرد: نکته دیگر در باب این روز این است که مهم‌ترین عنوان که با شنیدن نام روز جهانی قدس به ذهن‌ها متبادر می‌شود، وجود رژیم نجس صهیونیستی است که سال‌هاست امنیت ملت مظلوم فلسطین را با یورش علیه آنان به خطر انداخته است.

غفوری افزود: امروز رژیم صهیونیستی با حمایت کشورهای قلدر و زورگو همچون آمریکای جنایتکار و انگلیس خبیث و در یک معنا استکبار جهانی در حال مکیدن خون میلیون‌ها انسان مظلوم و آزاده‌ای است که تنها جرمشان این است که ندای آزادی سر می‌دهند و می‌گویند می‌خواهیم آزاده باشیم و نمی‌خواهیم تسلیم ظالمان و زورگویانی چون شما بشویم.

وی افزود: سؤال امروز جامعه جهانی و بشریت از کشورهای مدعی دموکراسی و آزادی این است که چگونه شعار مبارزه با تروریست سر می‌دهید ولی هرجایی جنگ و خونریزی است شما در صف اول آن قرار گرفته‌اید؟ چگونه شعار آزادی سر می‌دهید ولی اندک صدای مخالف را حتی در کشورهای‌تان سرکوب می‌کنید؟

رئیس سازمان بسیج دانشجویی استان اصفهان ادامه داد: نکته دیگر در همین خصوص نقش برخی کشورهای سست‌عنصر و ضعیف همسایه و به‌ویژه رژیم حیوانی آل‌سعود است که خود را به نوکر سرسپرده اسرائیل و آمریکا در منطقه مبدل کرده و با حمایت این مستکبران در حال تجاوز و ظلم به مردم مظلوم است که البته حاکمان بی‌غیرت برخی از این کشورها که سرمست از دلارهای نفتی هستند با آن‌ها همدست شده‌اند. که نمونه بارز آن در قضیه بحرین و اقدام احمقانه حاکمان بحرینی در سلب تابعیت از شیخ عیسی قاسم بود که موجب تنفر ملت‌ها و مسلمانان شد.

غفوری خاطرنشان کرد: حضرت امام خمینی(ره) درباره رژیم صهیونیستی فرمودند که اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود و قطعاً باوجود حزب‌الله مقاوم و نیروهای مؤمن و انقلابی در این سرزمین مظلوم این سخن امام محقق خواهد شد.

وی با اشاره به سخنی از رهبر معظم انقلاب که فرمودند؛ اسرائیل 25 سال آینده را نخواهد دید، گفت: حزب‌الله لبنان امروز مقاوم‌تر از گذشته در حال نبرد با رژیم جهان‌خوار صهیونیستی است و با حمایت و پشتیبانی نظام مقدس جمهوری اسلامی از آنان ان‌شاءالله این پیش‌بینی حضرت آقا شاید زودتر از 25 سال هم محقق خواهد شد و جهان از وجود این رژیم کودک‌کش پاک خواهد شد.

غفوری عنوان کرد: آن‌گونه که خداوند متعال فرموده است که "وَ سَیعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَی مُنْقَلَبٍ ینْقَلِبُونَ" قطعاً آینده سخت و تاریک در انتظار رژیم غاصب صهیونیستی است و مردم ایران اسلامی و به‌ویژه دانشجویان بسیجی استان تا نابودی کامل این رژیم از پای نخواهند نشست که خداوند در این راه بشارت پیروزی داده است.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی استان اصفهان در پایان ضمن دعوت از اقشار مختلف مردم روزه‌دار و ولایتمدار استان اصفهان جهت شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس، تصریح کرد: ان‌‌شاءالله دانشجویان مؤمن و انقلابی و بسیجی استان روز جمعه همپای همه مردم روزه‌دار با حضور باصلابت و باشکوه در راهپیمایی بار دیگر عظمت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را به رخ جهانیان خواهند کشید و عهد و پیمان خود را با مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین مستحکم‌تر خواهند نمود./

نوشتن دیدگاه