جمعه 2 آذر 1403, Friday 22 November 2024, مصادف با 20 جمادی‌الاول 1446
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 23877
منتشر شده در پنج شنبه, 07 ارديبهشت 1402 10:16
تعداد دیدگاه: 0
رئیس اداره امور رفاهی و پشتیبانی آموزش و پرورش اصفهان خبر داد:

رئیس اداره امور رفاهی و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: ثبت سفارش و خرید اینترنتی کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ از روز شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ آغاز می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، ثبت سفارش و خرید اینترنتی کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲، از روز شنبه ۹ اردیبهشت آغاز می‌شود. مهدی منتجب رئیس اداره امور رفاهی و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، در خصوص آغاز ثبت سفارش و خرید اینترنتی کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ از روز شنبه ۹ اردیبهشت اظهار کرد: امکان ثبت سفارش کتب درسی برای دانش‌آموزان میان‌پایه یعنی پایه‌های دوم تا ششم ابتدایی، هشتم و نهم و یازدهم و دوازدهم از تاریخ نهم اردیبهشت آغاز می‌شود و تا ۲۶ خرداد ادامه دارد و انتظار می‌رود مدیران مدارس استان دراسرع‌وقت نسبت به ثبت‌نام دانش‌آموزان میان‌پایه به‌صورت گروهی اقدام کنند.

وی ادامه داد: ثبت‌نام سایر پایه‌ها یعنی پایه‌های ورودی اول دبستان، هفتم و دهم از پنجم تیرماه آغاز می‌شود و تا ۱۸ شهریور ادامه دارد.

منتجب اضافه کرد: ثبت سفارش و توزیع تمام کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به نشانی my.gov.ir یا پنجره پیشخوان خدمات الکترونیک آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir و یا سامانه ثبت سفارش و توزیع مواد آموزشی به نشانی www.irtextbook.ir یا www.irtextbook.com انجام می‌شود.

رئیس اداره امور رفاهی و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان ضمن اشاره به واردشدن ۹ تن کتاب به انبار کتب استان اصفهان ابراز داشت: کتاب‌ها از ۱۶ اردیبهشت‌ماه سال جاری به مناطق و نواحی استان اصفهان تحویل داده می‌شود و مطابق با برنامه‌ریزی صورت‌گرفته از این تاریخ روزانه ۴ منطقه و ناحیه کتب خود را دریافت می‌کنند.

وی خاطر نشان کرد: ثبت‌نام در سامانه یکپارچه آموزش و پرورش (سیدا) لازمه ثبت‌نام در سامانه ثبت سفارش کتاب‌های درسی است./انتهای پیام

نوشتن دیدگاه