جمعه 30 شهريور 1403, Friday 20 September 2024, مصادف با 16 ربیع‌الاول 1446
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 2946
منتشر شده در شنبه, 22 خرداد 1395 09:59
تعداد دیدگاه: 0
در ماه مبارک رمضان؛

معاون برنامه ریزی شرکت اتوبوسرانی اصفهان گفت: سازمان اتوبوسرانی اصفهان، ماه مبارک امسال را ویژه‌تر خدمت رسانی می کند.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز به نقل از ایمنا، سید محمد کاظمی طبا اظهارکرد: در ماه مبارک رمضان برنامه‌های ویژه ای به منظور خدمت رسانی به شهروندان طراحی و به مرحله اجرا در آمده است.
وی با اشاره به اینکه براساس تجربیات سالیان گذشته، پیک ترافیک عصرگاهی در ایام ماه مبارک از ساعت ۱۷ آغاز و تا ساعت ۲۱ ادامه دارد، افزود: در ایام ماه ضیافت الهی، اوج ترافیک عصرگاهی از مرکز به سمت حاشیه و پیرامون شهر بوده که البته باید برای تقویت خطوط در ساعات پایانی روز اقدامات دیگری نیز اندیشیده شود.
کاظمی طبا خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه ۲ ساعت مانده به اذان مغرب بار جابجایی مسافران به حداکثر می رسد لذا درخواست می شود شهروندان با مدیریت سفر، زمان مناسب را انتخاب و قبل از ساعات نزدیک افطار برنامه حرکتی خود را تنظیم کنند.
وی ادامه داد: امسال نیز در مناطق 3 گانه اتوبوسرانی و سامانه تندرو ترتیبی اتخاذ کنند تا رانندگانی که در زمان اذان مغرب در حال خدمت رسانی هستند با دریافت هزینه افطاری در فرصت مطلوب مختصر توقفی نموده و برای بازکردن روزه خود اقدام کنند.
کاظمی طبا اضافه کرد: پس از اذان مغرب خطوط شبانه به ویژه خطوط منتهی به مسجد جامع و همچنین گلستان شهدا تقویت شده و خدمت رسانی تا پایان دعای ابوحمزه ثمالی تداوم خواهد داشت./

نوشتن دیدگاه