شنبه 31 شهريور 1403, Saturday 21 September 2024, مصادف با 17 ربیع‌الاول 1446
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 3380
منتشر شده در دوشنبه, 08 شهریور 1395 14:50
تعداد دیدگاه: 0
در دیدار مدیرعامل گروه SMS با رییس اتاق بازرگانی اصفهان مطرح شد؛

در دیدار مدیر عامل گروه صنعتی و سرمایه گذاری SMS آلمان با رئیس اتاق بازرگانی اصفهان فرصت های تجاری و سرمایه گذاری بین استان اصفهان و آلمان مورد بررسی قرار گرفت.

 مدیر عامل گروه صنعتی و سرمایه گذاری SMS آلمان در این دیدار گفت: این شرکت سابقه خوبه از همکاری با استان اصفهان در ساخت مجتمع صنعتی فولاد مبارکه دارد و امیدوار است روابط اقتصادی و سرمایه گذاری عمیق تری با این استان داشته باشد.
بورخارد داهمن بوروکراسی دست و پاگیر برای تسهیل روابط تجاری وسرمایه گذاری دو کشور را مورد انتقاد قرار داد و گفت: برای تاسیس یک شرکت در ایران بیش از 8 ماه است تلاش می کنیم و این موضوع در کشور آلمان نیز شبیه ایران است .
وی از آمادگی همکاری اتاق بازرگانی دوسلدروف آلمان با اتاق اصفهان جهت برگزاری دوره های آموزشی مدیریتی و فنی خبر داد و گفت: اصفهان با آلمان می تواند روابط نزدیک تجاری و آموزشی داشته باشد.
رئیس اتاق بازرگانی اصفهان در این دیدار گفت: استان اصفهان با داشتن 8 هزار و 500 واحد صنعتی به عنوان صنعتی ترین استان کشور شناخته می شود و می تواند روابط عمیق تجاری با شرکت های آلمانی داشته باشد.
سید عبدالوهاب سهل آبادی، اتاق اصفهان را یکی از اتاق های بازرگانی کشور برشمرد و گفت: این اتاق با داشتن 2 هزار و 500 عضو روابط تجاری و بین المللی نزدیکی با کشورهای اروپایی و آسیایی دارد.
وی از آمادگی اتاق اصفهان در پیگیری حل مشکلات سرمایه گذاری خارجی خبر داد و گفت: اتاق اصفهان با ایجاد کمیسیون حمایت از سرمایه گذاری، تامین مالی و توسعه روابط خارجی پیگیری مسایل و مشکلات سرمایه گذاران خارجی است .
رییس اتاق بازرگانی اصفهان خواستار مشارکت شرکت های آلمانی در پروژه های صنعت گردشگری استان اصفهان شد و گفت: اصفهان یکی از بهترین شهرهای گردشگر پذیر در جهان است که می تواند زمینه مناسبی برای سرمایه گذاری شرکت های آلمانی در بخش گردشگری را فراهم کند.

نوشتن دیدگاه