جمعه 30 شهريور 1403, Friday 20 September 2024, مصادف با 16 ربیع‌الاول 1446
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 2455
منتشر شده در چهارشنبه, 25 آذر 1394 13:16
تعداد دیدگاه: 0
توسط دانشگاه علوم پزشکی؛

شب گذشته اخباری مبنی بر مرگ یک زن در اثر آنفلوآنزا در بیمارستانی در رهنان اصفهان در شبکه های مجازی منتشر شد. دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در این رابطه گفت: تا این لحظه موردی در اثر مرگ براثر آنفلوآنزا گزارش نشده است. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همرازبه نقل از ایمنا، بحث داغ این روزها در تمامی محافل...

شب گذشته اخباری مبنی بر مرگ یک زن در اثر آنفلوآنزا در بیمارستانی در رهنان اصفهان در شبکه های مجازی منتشر شد. دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در این رابطه گفت: تا این لحظه موردی در اثر مرگ براثر آنفلوآنزا گزارش نشده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همرازبه نقل از ایمنا، بحث داغ این روزها در تمامی محافل از جمع های چند نفره گرفته تا دنیای مجازی، شیوع آنفلوانزا و به ویژه آمار مرگ و میر بالا در اثر این بیماری در کرمان است. ترس از ابتلای بیماری و مرگ ناشی از آن کل کشور را در برگرفته است. در همین راستا روز گذشته اخباری مبنی بر مرگ یک زن در بیمارستانی در رهنان اصفهان در شبکه های مجازی دست به دست می شد.
در این خبر گفته شده است که بیماری آنفلوآنزا جان زنی جوان را در اصفهان گرفت، اما جنین 8 ماهه وی به کمک دستگاه زنده ماند. گفته می شود این زن هفته گذشته به کما رفت و تیم معالج وی که نسبت به علایم بیماری آنفلوآنزای نوع A مشکوک بودند اقدامات ویژه ای را برای زنده نگه داشتن جنین این مادر باردار آغاز کردند.
مسئول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: در حال حاضر در استان اصفهان مبتلای آنفلوانزای منجر به فوت نداشته‌ایم و وضعیت تحت کنترل است.
ابراهیمی در خصوص شایعه مرگ شخصی در رهنان اصفهان که به علت بیماری آنفلوآنزا درگذشته است افزود: تاکنون موردی در اثر مرگ مشکوک به آنفلوآنزا به دست ما نرسیده است.
وی افزود: گزارشی در اثر مرگ خانم باردار در رهنان در اثر ابتلا به آنفلوآنزا داده نشده است.
گفتنی است؛ بیماری آنفلوانزا در کشور سبب فوت بیش از 40 نفر شد و این بیماری با تب بالا کرمان را فراگرفته است. به اعتقاد وزیر بهداشت افراد متوفی سابقه بیماری زمینه‌ای داشته‌اند.

نوشتن دیدگاه