پنجشنبه 29 شهريور 1403, Thursday 19 September 2024, مصادف با 15 ربیع‌الاول 1446
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 2451
منتشر شده در دوشنبه, 23 آذر 1394 22:47
تعداد دیدگاه: 0
آیا آنفلوآنزا به اصفهان رسید؟

بیماری آنفلوآنزا جان زنی جوان را در اصفهان گرفت،اما جنین 8 ماهه وی به کمک دستگاه زنده ماند. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز ،هفته گذشته با اعلام پزشکان ، هرا.م 32 ساله، اهل محله رهنان اصفهان به کما رفت و تیم معالج وی که از علایم بیماری به آنفلوآنزای نوع A مشکوک بودند اقدامات ویژه ای را برای زنده...

بیماری آنفلوآنزا جان زنی جوان را در اصفهان گرفت،اما جنین 8 ماهه وی به کمک دستگاه زنده ماند.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز،هفته گذشته با اعلام پزشکان ، هرا.م 32 ساله، اهل محله رهنان اصفهان به کما رفت و تیم معالج وی که از علایم بیماری به آنفلوآنزای نوع A مشکوک بودند اقدامات ویژه ای را برای زنده نگه داشتن جنین این مادر باردار آغاز کردند.
صبح روز دوشنبه با به وخامت گذاشتن حال عمومی بیمار،تیم پزشکی تنها توانست جنین 8 ماهه این مادر جوان را نجات دهد و زهرا پس از تحمل حدود یک هفته بیماری،از دنیا رفت.
بنا بر این گزارش،هرچند هیچ یک از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان هنوز در این زمینه اظهار نظری نکرده اند،اما پزشکان معالج این زن جوان می گویند شرایط ظاهری زهرا،تمام علایم بیماری آنفلوآنزای نوعA را دارا بوده است.
گفتنی است زهرا دارای دو فرزند می باشد که فرزند بزرگ وی 6 ساله و فرزند دومش نیز پس از مرگ مادر به کمک تیم پزشکی به دنیا آمد،اما بخاطر شرایط ویژه تولد می بایست مدتی را در دستگاه و زیر نظر پزشکان به زندگی جدید خود ادامه دهد.

نوشتن دیدگاه