جمعه 30 شهريور 1403, Friday 20 September 2024, مصادف با 16 ربیع‌الاول 1446
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 2617
منتشر شده در چهارشنبه, 26 اسفند 1394 20:08
تعداد دیدگاه: 0
معاون رئیس جمهور در حاشیه افتتاح پروژه آکواریوم ناژوان؛

معاون رئیس جمهور گفت: طرح آکواریوم ناژوان به اقتصاد استان و شهر اصفهان کمک می کند و با توجه به این که اصفهانی ها در بسیاری از امور پیشگام بودند، در این زمینه هم پیشقدم شدند. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز و به نقل از ایمنا، مسعود سلطانی‌فر در حاشیه افتتاح نخستین تونل آکواریوم کشور و باغ خزندگان...

معاون رئیس جمهور گفت: طرح آکواریوم ناژوان به اقتصاد استان و شهر اصفهان کمک می کند و با توجه به این که اصفهانی ها در بسیاری از امور پیشگام بودند، در این زمینه هم پیشقدم شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز و به نقل از ایمنا، مسعود سلطانی‌فر در حاشیه افتتاح نخستین تونل آکواریوم کشور و باغ خزندگان اصفهان اظهارکرد: بهره‌برداری از طرح تونل آکواریوم و باغ خزندگان اصفهان باعث جذب گردشگر داخلی و خارجی می شود که این موضوع به اقتصاد استان و شهر اصفهان کمک می کند.
وی با اشاره به اینکه شهرداری اصفهان توانسته با همراهی مدیران استانی اقدام جدیدی را رقم بزند، افزود: همانطور که اصفهانی‌ها در خیلی از امور پیشگام بودند و خلاقیت خاص خودشان را داشتند،شهرداری اصفهان نیر در زمینه گردشگری و تفریحی پیشگام است و مجموعه آکواریوم و باغ خزندگان ناژوان کار جدید و نوآورانه ای است.
رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور تصریح کرد: شاید نمونه های این حیوانات را به صورت پراکنده داشته باشیم، ولی تاکنون چنین مجموعه جامع و کاملی را در سطح کشور نداشتیم و این اقدام برای نخستین بار در اصفهان انجام شده است.
سلطانی فر خاطرنشان کرد: مجموعه‌ای از جاذبه‌های فرهنگی ، مذهبی، تاریخی و طبیعی اصفهان به افزایش مدت زمان ماندگاری و اقامت گردشگران در شهر اصفهان کمک می کند.
وی با اشاره به اینکه ایجاد امکانات تفریحی و گردشگری می تواند به توسعه ورود گردشگر کمک کند، اظهار کرد: خوشبختانه امسال برای دوره سفرهای نوروزی از چهار ماه قبل در سراسر کشور ستادهای هماهنگی سفر کار خودشان را آغاز کرده اند از جمله در شهر اصفهان.
رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور ادامه داد: امسال برای سفرهای نوروزی سال 95 شعار « جهانگردی را با ایران‌گردی آغاز کنید» انتخاب شده است تا هموطنان بیش از پیش به جاذبه‌های داخلی توجه داشته باشند.
سلطانی فرتاکید کرد: در همه نقاط ایران جاذبه‌های فرهنگی، تاریخی، مذهبی و زیارتی کم‌نظیر و بی نظیری وجود دارد که نمونه آن در کشورهای دیگر وجود ندارد.
وی با اشاره به «ترین»‌های کشور در بخش گردشگری گفت: گرمترین نقطه جهان در منطقه «گندم‌بریان» در کویر شهداد با حدود 68 درجه گرما، داغ‌ترین آب گرم معدنی در مشکین شهر، مرتفع‌ترین تپه‌های شنی، مرتفع‌ترین گنبدهای آجری و اقلیم متنوع در کشور ایران وجود دارد که این موارد برای گردشگران خارجی پر جاذبه است./

نوشتن دیدگاه