جمعه 30 شهريور 1403, Friday 20 September 2024, مصادف با 16 ربیع‌الاول 1446
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 2632
منتشر شده در شنبه, 07 فروردين 1395 01:46
تعداد دیدگاه: 0
یک رکورد خیره کننده برای اصفهان:

رییس ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان اظهار داشت: طبق نظر سنجی های انجام شده 80 درصد گردشگران نوروزی از اصفهان رضایت دارند. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز به نقل از کمیته اطلاع رسانی و روابط عمومی ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان، مهدی جمالی نژاد در حاشیه بازدید از برنامه های فرهنگی محله علی...

رییس ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان اظهار داشت: طبق نظر سنجی های انجام شده 80 درصد گردشگران نوروزی از اصفهان رضایت دارند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز به نقل از کمیته اطلاع رسانی و روابط عمومی ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان، مهدی جمالی نژاد در حاشیه بازدید از برنامه های فرهنگی محله علی قلی آقا افزود: وضعیت گردشگری اصفهان بسیار مطلوب است و گردشگرانی که به اصفهان وارد شدند با یک طیف وسیعی از جاذبه های گردشگری روبرو شدند.
و ی با بیان اینکه بیش از 2 هزار جاذبه تاریخی در شهر اصفهان وجود دارد، تصریح کرد: گردشگران توانستند از جاذبه های سنتی و مدرن شهر اصفهان بازدید کنند.
رییس ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان خاطر نشان کرد: میدان حضرت امام (ره) بیشترین تعداد بازدید کننده را در کل کشور داشته است و تلاش می کنیم که اصفهان بیشترین گردشگر را در سفرهای نوروزی به خود اختصاص دهد.
جمالی نژاد با اشاره به کار ارزشمندی که در حوزه معاونت فرهنگی شهرداری انجام شده است، اذعان داشت: احیای میراث قدیمی محلات در محله علی قلی آقا و حسن آباد و باز زنده سازی این محلات از لحاظ سنت و آیین گردشگران بسیاری را مجذوب کرده است.
رییس ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان با بیان اینکه فعالیت های معاونت فرهنگی شهرداری مکمل فعالیت های حوزه خدماتی شهرداری است، اضافه کرد: برنامه های جذاب و دیدنی در حمام تاریخی دردشت پیش بینی شده است و همه گردشگران می توانند از این برنامه ها دیدن کنند و لذت ببرند.

نحوه پذیرایی و اطلاع رسانی در ورودی شمال مناسب است
وی در بخشی دیگر از سخنانش با بیان اینکه ورودی شمال شهر در منطقه 12 برای گردشگران نوروزی از امکانات مطلوبی برخوردار است، اظهار داشت: در ابتدای این ورودی راهنمایان گردشگران برای هتل ها و محل های اسکان مستقر هستند تا پاسخگوی گردشگران نوروزی باشند.
وی اضافه کرد: همه دستگاه های مرتبط باید با یکدیگر همکاری داشته باشند تا گردشگران نوروزی سردرگم نشوند.
رییس ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان خاطر نشان کرد: ستادهایی که در شمال غرب اصفهان مستقر هستند باید نحوه خدمات دهی مطلوب تری به مسافران ارائه دهند تا آنها بتوانند با شرایط و وضعیت بهتری به اصفهان وارد شوند.
جمالی نژاد با بیان اینکه برخی از مسیرهای عبوری کشور با تلفات جاده ای روبروست، اذعان داشت: مسیر ورودی شمال اصفهان به گونه ای بستر سازی شده است تا گردشگران نوروزی بتوانند با کمترین تلفات به راحتی به اصفهان وارد شوند./313

نوشتن دیدگاه