شنبه 7 مهر 1403, Saturday 28 September 2024, مصادف با 24 ربیع‌الاول 1446
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 26175
منتشر شده در جمعه, 06 مهر 1403 10:26
تعداد دیدگاه: 0
مهروی پور:

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان در واکنش به انتشار خبر ارسال دوباره پیامک پرداخت عوارض نوسازی گفت: با پیگیری هایی که داشتیم، مشخص شده است پیامک دوم را چه کسی ارسال کرده است و امیدواریم شهردار اصفهان به موضوع ورود کند.

حجت الاسلام و المسلمین مهروی پور در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی همراز گفت: شهروندان این روزها ما را که می بینند گلایه می کنند که چرا برای پرداخت عوارض نوسازی دوبار پیامک ارسال شده و از ما به عنوان عضو شورای شهر و مدافع حقوق شهروندان از سویی و مدافع حقوق شهر از سوی دیگر می خواهند موضوع را پیگیری کنیم.
وی اظهار کرد: شهروندان علاوه بر این که نسبت به افزایش چند برابرقیمت عوارض نوسازی گلایه دارند، نسبت به این موضوع که یکبار قبلا با تاریخ پرداخت مشخص برای آن ها پیامک ارسال شده و آنها نیز مبلغ عوارض را پرداخت کرده اند، ولی مجددا برای آن ها پیامک با تاریخ پرداخت دیگری ارسال شده متعجب شده اند.

مهروی پور اضافه کرد: در جلساتی که به منظور بررسی این موضوع با کارشناسان و مدیران شهرداری اصفهان داشته ایم، پاسخی به این که چه کسی پیامک دوم را با چه هدفی ارسال کرده است دادند که خود شهردار باید اعلام کند. البته بنده پیشنهاد بسته تخفیفی در قبال گران شدن عوارض نوسازی هم ارایه کردم که باید جمع تصمیم بگیرد.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر این که شهردار اصفهان باید به این موضوع ورود کند و پاسخ به شورای شهروندان بدهد و چنانچه مبلغ غیر قانونی توسط شهروندان پرداخت شده آن مبلغ مسترد و یا اگر مبالغ دریافتی قانونی بوده، شفاف سازی شود، خاطرنشان کرد: شهردار اصفهان در روزمعارفه خود گفت: " در شهر به گونه ای مدیریت می کنیم که تحقق اسماء الله صورت پذیرد"، حالا مردم از ما سئوال می کنند که آیا این نوع رفتارها با آن شعارهای روزهای اول همخوانی دارد یا خیر؟/انتهای پیام

نوشتن دیدگاه